Αποχαιρετισμός των μαθητών της Στ΄ τάξης με ένα τραγούδι (ηχητικό)
Οι μαθητές της Ε τάξης, αποχαιρετήσαμε τους μαθητές της Στ΄ στην γιορτή λήξης του σχολείου μας με ένα όμορφο και συγκινητικό τραγούδι, γεμάτο ευχές για [...]
Οι μαθητές της Ε τάξης, αποχαιρετήσαμε τους μαθητές της Στ΄ στην γιορτή λήξης του σχολείου μας με ένα όμορφο και συγκινητικό τραγούδι, γεμάτο ευχές για [...]