NIΝTENDO

Φώτης-Γιώργιος!

 

Υπόβαθρο

Η Nintendo είδε το 2014 ως μία από τις μεγαλύτερες οικονομικές της απώλειες στη σύγχρονη ιστορία της, που προκλήθηκε από τις αδύναμες πωλήσεις Εξαρτημάτων έναντι του mobile gaming.Προηγουμένως, η εταιρεία είχε δισταγμούς με την αγορά αυτή, με τον τότε πρόεδρο Σατόρου Ιβάτα να θεωρεί ότι θα «παύσουν να είναι η Nintendo» και θα χάσουν την ταυτότητά τους αν προσπαθήσουν να εισαχθούν σε αυτή.Περίπου τρία χρόνια πριν από την ανακοίνωση του Switch, ο Ιβάτα, ο Τατσούμι Κιμισίμα, ο Γκένιο Τάκεντα και ο Σιγκέρου Μιγιαμότο δημιούργησαν μια στρατηγική για την αναζωογόνηση του επιχειρηματικού μοντέλου της Nintendo, που περιελάμβανε την προσέγγιση της αγοράς κινητής τηλεφωνίας, δημιουργώντας νέο υλικό και «επεκτείνοντας την πνευματική ιδιοκτησία» τους. Πριν από το θάνατό του, ο Ιβάτα κατάφερε να εξασφαλίσει μια επιχειρηματική συμμαχία με την ιαπωνική εταιρία κινητής τηλεφωνίας DeNA για να αναπτύξει τίτλους για κινητά που βασίζονται σε first-party franchises της Nintendo, πιστεύοντας ότι αυτή η προσέγγιση δεν θα έθετε σε κίνδυνο την ακεραιότητά τους.Μετά τον θάνατο του Ιβάτα τον Ιούλιο 2015, ο Κιμισίμα έγινε πρόεδρος της Nintendo, ενώ ο Μιγιαμότο πήρε τον τίτλο του «Creative Fellow».

Ανάπτυξη

Η αρχική ιδέα για το Switch ξεκίνησε σύντομα μετά την κυκλοφορία του Wii U το 2012.Ο Κιμισίμα δήλωσε ότι όταν η Nintendo αξιολογούσε το νέο υλικό που ήθελε να παράγει, «δεν ήθελε απλώς έναν διάδοχο» είτε του Nintendo 3DS είτε του Wii U, αλλά αναρωτήθηκε «τι νέο είδος εμπειρίας μπορούμε να δημιουργήσουμε;» Σε μια συνέντευξη στην εφημερίδα Asahi Shimbun, ο Κιμισίμα δήλωσε ότι το Switch είχε σχεδιαστεί για να προσφέρει έναν «νέο τρόπο παιχνιδιού» που θα «έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο από το Wii U».Ο πρόεδρος της Nintendo της Αμερικής και COO Ρέτζι Φιζ-Εμέ έδωσε έμφαση στην υπόσταση της κονσόλας ως συσκευή που θα παρείχε στους παίκτες τη δυνατότητα να παίζουν στο σπίτι ή εν κινήσει και σημείωσε ότι θα επέτρεπε στους προγραμματιστές να δημιουργήσουν νέους τύπους παιχνιδιών

1-2 Switch, το οποίο απαιτεί από τον παίκτη να κοιτάζει τον άλλον παίκτη πρόσωπο με πρόσωπο και όχι στην οθόνη. Ο Κιμισίμα δήλωσε ότι, καθώς η Nintendo είναι μια εταιρεία ψυχαγωγίας, βλέπουν παιχνίδια για το Switch που ενθαρρύνουν ευχάριστες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις όπως αυτές που υποστηρίζουν τους απώτερους στόχους τους. Το όνομα «Switch» επιλέχθηκε όχι μόνο για να αναφερθεί η δυνατότητα της κονσόλας να αλλάξει από φορητή κονσόλα σε οικιακή κονσόλα, αλλά και να παρουσιάσει «την ιδέα να είναι ένας διακόπτης που θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι θα απολαμβάνουν την ψυχαγωγία στις καθημερινές τους ζωές».

Ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής του EPD Γιοσιάκι Κοϊζούμι υπηρέτησε ως γενικός παραγωγός του Switch κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. Σύμφωνα με τον Μιγιαμότο, η ανάπτυξη του Switch της Nintendo ήταν επικεφαλής των νεότερων εργαζομένων, μαζί του λέγοντας «… ήταν πραγματικά εκείνοι που το έχουν βάλει εμπρός και σχεδίασαν αυτό το σύστημα». Οι Μιγιαμότο, Τακέντα και Ιβάτα ήταν λιγότερο εμπλεκόμενοι, αλλά παρείχαν την αναγκαία εποπτεία για την ανάπτυξη του Switch, κυρίως γύρω από το κόστος εφαρμογής νέων χαρακτηριστικών που θα μπορούσαν να κάνουν τον Switch να ξεχωρίζει. Για τον Μιγιαμότο, η περιορισμένη συμμετοχή του επέτρεψε να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στους τίτλους λογισμικού της Nintendo που αναπτύχθηκαν τότε, όπως το Super Mario Run.

 

26sciw

 

Η ανάπτυξη του Switch συνέχισε τη προσέγγιση της Nintendo για την ανταγωνιστική αγορά της κονσόλας. Αντί να προσπαθεί να ανταγωνιστεί το feature-for-feature με τις προσφορές της Microsoft ή της Sony, ο Fils-Aimé δήλωσε ότι ο στόχος της Nintendo για το Switch ήταν «η δημιουργία προϊόντων και εμπειριών που είναι μοναδικές και πραγματικά δεν μπορούν να αντιγραφούν από τον ανταγωνισμό μας». ] Ο Τακαχάσι είπε ότι για τη Nintendo «αισθανόμαστε ότι είμαστε μια εταιρεία ψυχαγωγίας και όχι απαραίτητα μια εταιρεία παιχνιδιών ή γραφικών» και περιέγραψα το Switch ως «ένα σύστημα που έχει την καλύτερη ισορροπία να είναι σε θέση να δημιουργήσει διασκέδαση και νέους τρόπους παιχνιδιού, αλλά να το κάνει με την ποιότητα γραφικών που είναι ακόμα αρκετά καλή, ενώ παράλληλα είναι εύκολο να αναπτυχθεί ». Ο Μιγιαμότο είπε ότι κάποιες ευρείες αντιλήψεις του Switch ξεκινούν από τη φιλοσοφία σχεδίασης» πλευρικής σκέψης με έμπειρη τεχνολογία » Gunpei Yokoi που χρησιμοποίησε η Nintendo τις τελευταίες δεκαετίες.

8clef2 ScTyJs