Η χαρά του εκπαιδευτικού

Το τεύχος μας είναι γεμάτο θάλασσα!

Η υπέροχη συνέντευξη της Δρ. Αναστασίας Τσιώλα, επιστήμονα με ειδίκευση στην ωκεανογραφία και την βιολογία της θάλασσας, που εργάζεται στο Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών στο Ηράκλειο Κρήτης χόρτασε την περιέργειά μας, γέμισε το μυαλό μας εικόνες της θάλασσας και την ψυχή μας ηρεμία και γαλήνη!!
Θα βρείτε τις ερωτήσεις των παιδιών και τις απαντήσεις της Ωκεανογράφου μοιρασμένες και στα δύο τεύχη: 2ο ΤΕΥΧΟΣ-ΣΤ1, 2ο ΤΕΥΧΟΣ-ΣΤ2.

skepsi-15-12


Θα αναρωτιέστε τί σχέση ο τίτλος που έδωσα στο άρθρο μου;
Ε λοιπόν, δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά για έναν εκπαιδευτικό, από το να βλέπει τα παιδιά να τρέχουν για να έρθουν στο μάθημα!!! Και όταν χτυπάει κουδούνι για διάλειμμα να μην βγαίνουν!!!!
Τι να πω για το σχολικό περιοδικό!!!! Και σε αυτό το τεύχος, όπως και στο προηγούμενο, και είμαι σίγουρη και στο επόμενο, η ενεργοποίηση των μαθητών είναι απίστευτη!!
Τι να πω και για τις συνεντεύξεις με τους επιστήμονες! Τα παιδιά έρχονται νωρίτερα στη τάξη, στο διάλειμμα τους για να με βοηθήσουν με τις καρέκλες, τις ερωτήσεις , τα χαρτιά κλπ!
Τόσος είναι ο ενθουσιασμός τους και η χαρά τους και άλλη τόση, και άλλη τόση, και άλλη τόση, η δική μου!!
what-is-happiness-4869755-FINAL-776c871205d640ab9722fe9bd5bba3b3


Έχω και άλλο λόγο να καμαρώνω! Μα φυσικά για τις ψηφιακές τους δεξιότητες:
- στον χειρισμό αρχείων (εικόνες, γραφήματα, πίνακες, παρουσιάσεις),
- στην εναλλαγή διαφορετικών εφαρμογών (ζωγραφική, libreoffice, εφαρμογές δημιουργίας avatar, πίνακας ελέγχου του περιοδικού)
- στην οργάνωση ενός περιοδικού, μια στήλης, ενός άρθρου.
- στην εύρεση και αξιολόγηση πληροφοριών από το διαδίκτυο.
Δεξιότητες και γνώσεις που θα χρειάζονταν πολλές μέρες ενασχόλησης για να τα καταλάβουν και να κάνουν τις γνώσεις κτήμα τους , κατακτήθηκαν μέσα σε ελάχιστο χρόνο!!

sdw_1_wk2_fig2

Θέλω να πω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε κάθε ένα μαθητή-συντάκτη και μαθήτρια-συντάκτρια χωριστά!!
Θέλω να πω “ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ» σε κάθε έναν και κάθε μια χωριστά!!
Συγχαρητήρια και στους αρχισυντάκτες για την ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλειά!! Και για αυτό το τεύχος και στους αρχισυντάκτες του προηγούμενο τεύχους!
Τι να πω; Υποκλίνομαι στην δουλειά σας!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ και πάλι!!!

e7cc13677ce351ef265f040a44a8cc94

Σημείωση σχετικά με το πλαίσιο εργασίας:

  • Η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος “Profession has no Gender” του εκπαιδευτικού προγράμματος “The Tipping point”. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Κατερίνα Γεωργακίλα, υπεύθυνη του προγράμματος «The Tipping Point» για την καθοδήγηση και την υποστήριξή της!
  • Το σχολικό περιοδικό ανήκει στην ενότητα «Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο» και την υποενότητα «Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό», του αναλυτικού προγράμματος της Πληροφορικής για την Στ τάξη.

Παιδιά, εύχομαι «ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ» το τεύχος σας!!

hqdefault123

Top