ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

1. Σας λείπει το παλιό σας σχολείο και οι μαθητές;

«Είχαμε δημιουργήσει ένα ευχάριστο κλίμα με τα παιδιά και είχαμε δεθεί μεταξύ μας. Αυτό ,βέβαια, δε σημαίνει πως δεν υπήρχαν προβλήματα τα οποία καταφέρναμε να λύσουμε με την καλή συνεργασία που είχα με τα παιδιά. Είχα δεθεί πολύ με όλα τα παιδιά αλλά κυρίως με τη Β’ και τη Γ’ Γυμνασίου. Με τα παιδιά της Γ’ είχαμε αναπτύξει μακροχρόνιο δέσιμο αφού ήμασταν μαζί και τα τρία χρόνια. Με τα παιδιά της Β’ δέθηκα περισσότερο μέσω μιας δράσης που λεγόταν ‘σιωπή’ και ήταν κάτι σαν θεατρικό δρώμενο το οποίο παρουσιάσαμε. Με αυτή τη δράση κατάφερα να περάσω αρκετό χρόνο με τα παιδιά και αυτό με έκανε να δεθώ ιδιαίτερα μαζί τους. Με τα παιδιά της Α’ πήγαμε αρκετές εκδρομές όπως στο Ναύπλιο, στην Ύδρα και στις Σπέτσες και καταφέραμε να δεθούμε αρκετά μέσω αυτού. Είχαμε αναπτύξει μία σχέση αγάπης με όλους τους μαθητές του σχολείου. Τον πρώτο καιρό μου έλειπαν πολύ τα παιδιά αλλά τώρα χαίρομαι όταν ακούω νέα τους, ανταλλάσω  μηνύματα μαζί τους ή τα συναντώ στο δρόμο».

2. Πως αισθανθήκατε όταν μάθατε ότι θα γινόσασταν η νέα διευθύντρια του 2ου Γυμνασίου Ανατολής;

«Αισθάνθηκα καλά γιατί το σχολείο αυτό ήταν η πρώτη μου επιλογή. Δεν ήθελα να πάω σε Λύκειο οπότε επέλεξα τα Γυμνάσια και από όλα αυτό ήταν η πρώτη μου προτίμηση».

3. Έχετε αναπτύξει καλές σχέσεις με τους μαθητές του σχολείου μέχρι στιγμής;

«Ναι. Έχω αναπτύξει καλές σχέσεις με αρκετά παιδιά. Δεν είμαι φυσικά πολύ κοντά τους αφού έχω τον ρόλο της διευθύντριας αν και θα το ήθελα. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές ζηλεύω τον ρόλο των καθηγητών γιατί έχουν τη δυνατότητα να περνούν περισσότερο χρόνο με τα παιδιά και να δένονται μαζί τους».

4. Ποιοι είναι οι στόχοι σας για την καινούργια σχολική χρονιά;

«Πάντα θέλω να κάνω πολλά. Έχω οράματα και ο στόχος είναι να φτάσω όσο γίνεται πιο κοντά στη πραγματοποίησή τους. Δεν υπάρχει ο χρόνος που χρειάζομαι για να πετύχω όλα όσα θέλω γιατί τρέχουν πολλά μαζί και χρειάζεται να κρατάω ισορροπία. Το πάω βήμα- βήμα και θέτω προτεραιότητες. Όλα χρειάζονται στρατηγική και οργάνωση. Το πρώτο βήμα είναι πάντα η αμοιβαία εμπιστοσύνη ανάμεσα σε εμένα και τους μαθητές, τους γονείς, τους συνάδελφους καθηγητές, την καθαρίστρια και τη δευτεροβάθμια. Αυτό είναι το πιο σημαντικό για εμένα».

5. Πως αποφασίσατε να γίνετε φιλόλογος; Το έχετε μετανιώσει ποτέ;

«Το ήθελα από πολύ μικρή. Βασικά όταν ήμουν μικρή πίστευα ότι δεν υπάρχουν άλλα επαγγέλματα πέρα από πέντε. Το επάγγελμα του αρχιτέκτονα, του γιατρού, του δικηγόρου, του καθηγητή και του τεχνικού. Η προσωπική μου προτίμηση ήταν η φιλολογία και η ιατρική. Όταν το συζήτησα με τους γονείς μου, μου είπαν πως αυτό που ου ταιριάζει περισσότερο είναι η φιλολογία. Δεν θα μπορούσα να κάνω ένα επάγγελμα που δε θα μιλούσα με ανθρώπους και συγκεκριμένα με εφήβους, για αυτό θεωρώ πως μου ταιριάζει η φιλολογία και χαίρομαι για αυτό. Οι φιλόλογοι περνούν πολλές ώρες με τα παιδία και ασχολούνται με την ψυχή, το σώμα, το πνεύμα, τη φιλία και τοις σχέσεις που αναπτύσσουν οι μαθητές μεταξύ τους. Έτσι ερχόμαστε κοντά στα παιδιά και αυτό μας δίνει δύναμη και χαρά».

6. Αν κάποιος μαθητής σας έλεγε πως θέλει να ακολουθήσει το επάγγελμά σας τι θα τον/την συμβουλεύατε;

«Αν το αγαπάει ας το κάνει. Ένας φιλόλογος έρχεται σε επαφή με τα παιδιά και πρέπει να κρατάει μία συνεργατική στάση απέναντί τους. Όλοι οι καθηγητές και  περισσότερο οι φιλόλογοι έχουν ένα χρέος απέναντι στο σχολείο και στους μαθητές. Το επάγγελμα του φιλολόγου ασχολείται με τη μαθητική ψυχή και για αυτό πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα πάντα με ενσυναίσθηση και να προσεγγίζουμε τους μαθητές με ακεραιότητα».

7. Πολλοί μαθητές ενδιαφέρονται να μάθουν για τη φετινή εκδρομή της Γ’ Γυμνασίου. Τι γνώμη έχετε για αυτό το θέμα μέχρι στιγμής;

«Αυτό που λέω πάντα. Είμαι υπέρ των εκδρομών και πιστεύω ότι οι μαθητές το χρειάζονται για εκπαιδευτικούς και ψυχαγωγικούς λόγους αλλά γιατί θα είναι αυτό που θα θυμούνται από το Γυμνάσιο. Περιμένω να δω αν αυτό θα λειτουργήσει υπέρ μας. Υπάρχει μία ένσταση από την πλευρά των καθηγητών. Πιστεύουμε ότι η ουσία της εκδρομής, που είναι να περάσουν καλά τα παιδία και να ξεφύγουν λίγο από την καθημερινότητα, μπορεί να κινδυνεύσει. Τα παιδιά μπορεί αντί να περάσουν καλά και να δημιουργήσουν αναμνήσεις να δημιουργήσουν έχθρα μεταξύ τους».

8. Είστε ευχαριστημένη από το σχολείο και τους μαθητές μέχρι στιγμής;

«Είναι αυτό που περίμενα και είμαι πολύ ευχαριστημένη μέχρι στιγμής. Με τα προβλήματα που προκύπτουν δεν απογοητεύομαι και πιστεύω πως θα καταφέρω να τα αντιμετωπίσω. Ορισμένα παιδιά δεν έχουν την ωριμότητα που χρειάζεται αλλά μπορώ να τα δικαιολογήσω. Καταλαβαίνω τι περάσανε στα χρόνια του Covid και αυτό τους στέρησε πολλά».

 

Νικολέτα Βασδέκη Γ2

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης