Στο πλαίσιο της δράσης «Ενεργός Πολίτης» καθώς και του μαθήματος της Γεωγραφίας Α” Γ/σου, οι μαθητές του Α3 τμήματος, δημιούργησαν αφίσες και συνθήματα με θέμα την Κλιματική Αλλαγή τις αιτίες και τις συνέπειές της.
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.