«Μόνο το περιεχόμενο του μαθήματος μετράει;» Κατερίνα Κερίμη (Α1)

Μόνο από το περιεχόμενο του μαθήματος επηρεάζεται ένας μαθητής?

 

Φυσικά η απάντηση είναι όχι. Ένας μαθητής δεν μπορεί να επηρεάζεται μόνο από το περιεχόμενο του μαθήματος αλλά και από άλλους παράγοντες. Ο πρώτος και σημαντικότερος παράγοντας είναι ο καθηγητής.

Ο καθηγητής επηρεάζει πολύ τα παιδιά. Για παράδειγμα, ακόμα και το πιο ωραίο μάθημα να το κάνει ο πιο βαρετός καθηγητής θα είναι κι αυτό βαρετό. Και φυσικά ισχύει και το αντίθετο…

Κατά τη γνώμη μου (και ελπίζω και κατά τη δικιά σας θα σας γράψω κάποια κριτήρια για μ’ αρέσει ένας καθηγητής )

 

1.Αρχικά μ’ αρέσει ένας καθηγητής όταν έχει κέφι και χιούμορ και κυρίως να μην βαριέται. Πώς γίνεται σε κάποιον να αρέσει ένας καθηγητής που μπαίνει μέσα στην τάξη και βαριέται; Μάλλον σε κανέναν.

2. Δεύτερον ένας καθηγητή πρέπει να είναι δραστήριος με την έγνοια του ότι δεν κάνει κείμενα-εξέταση-διαγώνισμα. Προτιμάω να κάνουμε και άλλες δράσεις στη διάρκεια του μαθήματος όπως συζήτηση, αστεία, κατασκευές, ταινίες ή βίντεο κατά τη διάρκεια του μαθήματος ή κάποια άλλη δράση. Εδώ όμως πρέπει να τονίσουμε ότι δυστυχώς όλα από αυτά δεν μπορούμε να τα κάνουμε γιατί πολύ απλά πολλά σχολεία δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό (ηχεία προτζέκτορες  κ.ά)

3. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι ότι ένας καθηγητής πρέπει να έχει όρεξη και να αγαπάει τη δουλειά του, καθώς και τα παιδιά αλλά ταυτόχρονα να έχει υπομονή με αυτά.

 

Μακάρι όλοι οι καθηγητές να ήταν έτσι…

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης