Ερευνητικό – Πιλοτικό Πρόγραμμα: Το Σχολείο Οργανισμός και Κοινότητα Μάθησης

Το 5ο ΓΕΛ Ιλίου συμμετέχει στο Ερευνητικό – Πιλοτικό Πρόγραμμα «Το Σχολείο Οργανισμός και Κοινότητα Μάθησης» και για το σκοπό αυτό οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν Σεμινάριο που διοργανώθηκε από την Υπεύθυνη καθηγήτρια Λέτσιου Βασιλική (ΠΕ02).

Η διαδικασία της αξιολόγησης ομοτέχνων αποτελεί μια υψηλού επιπέδου συνεργατική πρακτική και μια σημαντική διαδικασία μετασχηματίζουσας εκμάθησης για τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς. Βασικά στάδια στη διαδικασία της εκμάθησης αποτελούν ο αυτοστοχασμός και ο κριτικός αναστοχασμός των εκπαιδευτικών.

139

Ο ατομικός στοχασμός/αυτοστοχασμός του εκπαιδευτικού αποτελεί ένα εξαιρετικά κρίσιμο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας και συνδέεται με την ανάπτυξη της «μεταγνώσης» και της «μετασχηματίζουσας μάθησης». Βοηθά στην αυτογνωσία και λειτουργεί ως ένα είδος διαμορφωτικής αξιολόγησης των ικανοτήτων των εκπαιδευτικών. Ενισχύει την ικανότητα του εκπαιδευτικού να σκεφτεί το παιδαγωγικό και διδακτικό του έργο και το πλαίσιο στο οποίο αυτό συμβαίνει, καθώς γίνεται μία προσπάθεια αναγνώρισης, επανεξέτασης και κριτικής της προσωπικής θεωρίας, των παραδοχών, των αντιλήψεων και πρακτικών με στόχο τη βελτίωση του ίδιου του εκπαιδευτικού όσο και του εκπαιδευτικού έργου.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης