Μαθητική Εργασία, «Εικονικές επιχειρήσεις»

Στη Β΄ Τάξη του Γυμνασίου εφαρμόζεται η μέθοδος της Ομαδικής Εργασίας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίζονται σε ομάδες που επιλέγουν να δημιουργήσουν εικονικές επιχειρήσεις αφού πρώτα έχει γίνει κατανομή ρόλων και αρμοδιοτήτων σε κάθε μαθητή/-τρια. Οι μαθητές/-τριες, αξιοποιώντας πληροφόρηση από το σχολικό βιβλίο  καθώς και πηγές του διαδικτύου, συντάσσουν μία ομαδική γραπτή εργασία και παρουσιάζουν σε προφορικές παρουσιάσεις τις πληροφορίες τους στην τάξη. Οι μαθητές/-τριες έτσι  με τη μέθοδο αυτή αποκτούν τεχνολογικές γνώσεις βιωματικά.

Ο τρόπος αυτός του μαθήματος επιδιώκει να εξοικειωθούν οι μαθητές/-τριες με τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, τις παραγωγικές διαδικασίες που ακολουθούν, τους συντελεστές που επηρεάζουν την ανάπτυξή τους και γενικά να αποκτήσουν μία αντίληψη με την δική τους  δραστηριότητα για την επίδραση που έχουν στην κοινωνία και στην ποιότητα ζωής.

Στο τέλος, ακολουθεί συζήτηση για την παραγωγική διαδικασία της βιομηχανίας!!

Διδάσκουσα καθηγήτρια: κ. Καλφούντζου Σταυρούλα-Τεχνολόγος

6ο Γυμνάσιο Λάρισας

ImageaImagea_3Imagea_5

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης