Αθλο..παιδιά

Τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014 πραγματοποιήθηκαν στο χώρο του γυμναστηρίου του 6ουλυκείου σχολικοί αγώνες βόλεϊ ανάμεσα στα τμήματα του σχολείου με στόχο την καταπολέμηση του ρατσισμού και το σεβασμό στη διαφορετικότητα.
Στο πλαίσιο αυτής της ημέρας οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να γνωρίσουν έναν καινούργιο κόσμο,αυτόν του βόλεϊ. Με αφορμή αυτήν την ημέρα οι μαθητές έμαθαν την σημασία της ευγενούς άμυλας και του ομαδικού πνεύματος.
Τέλος σημαντικό θα ήταν να σημειωθεί ότι αυτή η ημέρα χάρισε πολλά χαμόγελα στα παιδιά.
Βασική πηγή ήταν η ιστοσελίδα του σχολείου μας:
http://6lykeiovolou.blogspot.gr/p/blog-page_7.html
Σχολιάστε
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.




