Ηλεκτρονικό παιχνίδι ή δημιουργία;

Ποιός είπε πως τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι πάντα βίαια, αντι-δημιουργικά και αντι-εκπαιδευτικά; Μήπως είναι κι αυτό θέμα επιλογής όπως όλα;

Ο μαθητής μου Ξαγοράρης Άγγελος της Α τάξης  με εντυπωσίασε όταν στο θέμα των Εικαστικών «σχεδιάστε και χρωματίστε έναν δικό σας κήπο» μου έφερε την εργασία του σε ηλεκτρονική μορφή παρμένη κατευθείαν από το ηλεκτρονικό του παιχνίδι με τα εργαλεία του οποίου σχεδίασε 18 ολόκληρες εκδοχές κήπου ενός πολύ δύσκολου αρχιτεκτονικού τοπίου!!

Χωρίς να έχω καμιά πρόθεση να διαφημίσω ηλεκτρονικά παιχνίδια στα παιδιά σας δείχνω τη δουλειά του Άγγελου σαν ένα παράδειγμα ανάπαυλας που έγινε με πολύ κέφι και ανανέωσε το μάθημα των Εικαστικών, το οποίο πάντα αντιστέκεται σε προκαταλήψεις και στερεότυπα.

Όταν τα παιδιά είναι ελεύθερα αλλά με σωστή κατεύθυνση τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά! Και είμαστε υποχρεωμένοι να σκύψουμε και σε μια άλλη λογική που δεν είναι πάντα απαραίτητα αυτή που θέλει να κάνει τον άνθρωπο ρομπότ!

Σπουδή με συμβατικά υλικά.

Η καθηγήτρια των Εικαστικών Μ.Πετρούλια