Τι αποκάλυψαν οι κριτές στους Αγγελιοφόρους του 13ου για τον διαγωνισμό της ιστορίας της δαχτυλήθρας

Από τους Λάμπρο Κ. και Ορέστη Λ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 23/2/2024

 

Κυρία Κασάπα, πώς σας φάνηκαν τα γραπτά; Με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή σας;

κα Κασάπα Δέσποινα (Διευθύντρια του 9ου ΔΣ Αλίμου και Συγγραφέας

Κατ’ αρχάς, όλα τα γραπτά ήταν καταπληκτικά! Όλων των τάξεων και των δύο σχολείων και του 13ου  και του 21ου. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που ασχολήθηκαν και έγραψαν για αυτή την όμορφη θεματική. Τώρα τα κριτήρια για την επιλογή μας ήταν κατ’ αρχάς το θέμα, η φαντασία και η πλοκή, καθώς επίσης και ο λόγος, αν ήταν δομημένος, αν είχε μέσα κοσμητικά επίθετα, αν είχε αρχή, μέση και τέλος. Αυτά ήταν τα βασικά κριτήρια και στην συνέχεια η πρωτοτυπία του θέματος. Λοιπόν και πάλι συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά. Να είστε καλά.

 

κ Νίκος Καμήλος (Υπεύθυνος Πολιτιστικών Θεμάτων)

Να πω κι εγώ συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά. Σ’ αυτούς τους διαγωνισμούς δεν υπάρχουν  νικητές. Και μόνο που κάποιος ή κάποια παιδιά συνεργάστηκαν κιόλας και έγραψαν μια ιστορία, τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Ήταν πολύ δύσκολο το έργο και των τριών μας και πολύ δύσκολο να μπει στην καρδιά ενός παιδιού! Το συναίσθημα που έβγαζε το κάθε γραπτό, το μήνυμα που είχε να μας δώσει, η πρωτοτυπία του, ήταν κάποια από τα στοιχεία που με έκαναν να επιλέξω την ιστορία. Ήταν πάρα πολύ δύσκολη όμως η επιλογή γιατί ήταν όλα πάρα πάρα πάρα πολύ ωραία. Πολλά συγχαρητήρια.

κα Κωνσταντοπούλου Δέσποινα (Σχολική Σύμβουλος):

Κι εγώ τα ίδια θέλω να πω. Πραγματικά συγχαρητήρια σε όλους και όλα τα παιδιά. Τα κριτήρια ήταν για όλους μας τα ίδια, γι αυτό και συμφωνούσαμε μεταξύ μας πολύ εύκολα. Δεν είχαμε κάπου κάποια αντίρρηση, διαφωνία και επιπροσθέτως νομίζω ότι αυτό που μετράει κιόλας είναι ο λόγος, να δίνεται σωστή η έκφραση και οι προτάσεις δηλαδή να είναι εύκολο να καταλάβει κάποιος το νόημα. Επίσης και η πλοκή που έχει, δηλαδή πόσο ενδιαφέρον έχει να το διαβάσεις κάτι και πόσο σε τραβάει να θέλεις να μάθεις τι γίνεται, τι θέλει να πει το παιδί που το έχει γράψει. Ευχαριστώ, μπράβο, μπράβο! Σας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια και σε εσάς και στους δασκάλους σας.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης