Minecraft

Το Minecraft είναι βιντεοπαιχνίδι βιντεοπαιχνίδι sandbox που δημιουργήθηκε αρχικά από τον Σουηδό προγραμματιστή Μάρκους «Notch» Πέρσον και αργότερα αναπτύχθηκε και δημοσιεύθηκε από την Mojang και την Microsoft. Η δημιουργικότητα του Minecraft αφήνει τους παίκτες να χτίσουν κατασκευές από κύβους με διάφορες υφές σε έναν τρισδιάστατο, αλγοριθμικά δημιουργημένο κόσμο. Άλλες δραστηριότητες στο παιχνίδι περιλαμβάνουν την εξερεύνηση, τη συλλογή των πόρων, την κατασκευή, και τις μάχες.

Πολλαπλές λειτουργίες παιχνιδιού είναι διαθέσιμες, συμπεριλαμβανομένης της επιβίωσης, όπου ο παίκτης πρέπει να αποκτήσει πόρους για να χτίσει τον κόσμο και να διατηρήσει την υγεία του, μια δημιουργική λειτουργία ονόματι «creative» ή αλλιώς «Λειτουργία Δημιουργίας» όπου οι παίκτες έχουν απεριόριστους πόρους για να χτίσουν με αυτούς, και την ικανότητα να πετούν, μια λειτουργία περιπέτειας, όπου οι παίκτες παίζουν προσαρμοσμένους χάρτες που δημιουργήθηκαν από άλλους παίκτες και μια λειτουργία θεατή όπου οι παίχτες μπορούν να πετάξουν και να περνούν μέσα από τους κύβους αλλά δεν μπορούν να τοποθετήσουν ή να καταστρέψουν κάποιο κύβο.

Η PC έκδοση του παιχνιδιού είναι γνωστή για τα mods τρίτων, τα οποία προσθέτουν διάφορα νέα στοιχεία, χαρακτήρες και αποστολές στο παιχνίδι. Το παιχνίδι δημιουργήθηκε το 2009 και είχε πολύ λιγότερα στοιχεία και κύβους από οτί έχει σήμερα,( υπάρχουν διάφορα πακέτα που μπορούν να αλλάξουν το ποσό δύσκολο είναι το παιχνίδι).

Κυκλοφόρησε για υπολογιστές στις 17 Ιανουαρίου του 2012. Κυκλοφόρησε 9 Μαΐου του 2012 για Xbox 360,[8][9] και 17 Δεκεμβρίου του 2013 για PlayStation 3. Επίσης κυκλοφόρησε στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου του 2014 για PlayStation 4[10] και Xbox One, καθώς και 14 Οκτωβρίου του 2014 για PlayStation Vita.[11]

Tο Minecraft είναι ένα sandbox παιχνίδι περιπέτειας χωρίς συγκεκριμένους στόχους που πρέπει να ολοκληρώσει ο παίχτης, δίνοντάς στους μια μεγάλη ελευθερία στο πως θα επιλέξουν να παίξουν το παιχνίδι. Ωστόσο, υπάρχει ένα προαιρετικό σύστημα επιτευγμάτων. Το παιχνίδι εξελίσσεται από προεπιλογή σε πρώτο πρόσωπο, αλλά οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να παίξουν και σε οπτική τρίτου προσώπου. Ο πυρήνας του gameplay περιστρέφεται γύρω από την οικοδόμηση και το σπάσιμο κύβων. Ο κόσμος του παιχνιδιού αποτελείται, ουσιαστικά, από 3D αντικείμενα (κυρίως κύβους αλλά και 2D sprites) που είναι διατεταγμένα σε ένα πλέγμα και αντιπροσωπεύουν διαφορετικά υλικά, όπως χώμα, πέτρα, διάφορα ορυκτά, νερό και δέντρα. Ενώ οι παίκτες μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα σε όλο τον κόσμο, τα αντικείμενα μπορούν να τοποθετηθούν μόνο σε σταθερές θέσεις σε σχέση με το πλέγμα. Οι παίκτες μπορούν να συγκεντρώσουν αυτά τα τμήματα υλικού και να τα τοποθετούν κάπου αλλού, επιτρέποντας έτσι διάφορες κατασκευές.

ΠΗΓΕΣ

WIKIPEDIA

ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΟΣ

Top