Ψηφιακά παιχνίδια

μαρια

Με το εργαλείο genial.ly Ψηφιακά παιχνίδια

 

Παιχνίδι 1 Πατήστε εδώ

 

Παιχνίδι 2 Πατήστε εδώ

 

Παιχνίδι 3 Πατήστε εδώ

 

Στο μάθημα: Εργαστήρια Δεξιοτήτων Β΄ Γυμνασίου

Θεματικός Κύκλος:  Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική   ενσυναίσθηση και ευθύνη

Επιμέρους   Θεματικές Ενότητες: Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση

«Έμφυλη βία»

Εργαστήριο 6- Ομαδική εργασία: Ψάχνοντας τη Μαρία

CONVEY

Καταπολεμώντας τη σεξουαλική βία και κακοποίηση: Εμπλέκοντας τους νέους στα σχολεία στην ψηφιακή εκπαίδευση για τις έμφυλες προκαταλήψεις

 

Ιστορία

 Παρουσιάζεται ένα σενάριο στο οποίο οι μαθητές/-ριες πρέπει να ενεργούν ως αστυνομικοί ερευνητές για ένα κορίτσι, την Μαρία, που αγνοείται από το σχολείο της. Ενεργώντας ως αστυνομικοί ερευνητές στο παιχνίδι, οι μαθητές/-ριες πρέπει να αναζητήσουν το περιβάλλον και να ρωτήσουν καθηγητές/-ριες και συμμαθητές/-ριες της Μαρίας για να βρουν στοιχεία. Την Μαρία στην πραγματικότητα την είχε προσεγγίσει ένας καθηγητής που προσφέρθηκε να την πάει στο σπίτι από το σχολείο, αφού είδε ότι ήταν θύμα εκφοβισμού. Παίρνει τη Μαρία στο σπίτι του πρώτα για να της δανείσει το αντίγραφο του βιβλίου «Δεκατρείς Λόγοι Γιατί». Στη συνέχεια παρενοχλεί τη Μαρία στο αυτοκίνητό του ενώ σταθμεύει έξω από το σπίτι του. Η Μαρία δραπετεύει και αργότερα βρίσκεται κρυμμένη σε μια καλύβα στο δάσος. Η ιστορία ασχολείται με ζητήματα σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών και στερεότυπων φύλου, καθώς οι συμμαθητές/ριές της συχνά την παρενοχλούν και κοροϊδεύουν για την «αγορίστικη» εμφάνισή της (δηλαδή την εκφοβίζουν επειδή δεν συμμορφώνεται με τα παραδοσιακά πρότυπα για το πώς τα κορίτσια πρέπει να ντύνονται). Ασχολείται επίσης με το πώς τα παιδιά συχνά κακοποιούνται από άτομα που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Οδηγίες προς τους μαθητές

  • Φτιάξτε ένα ψηφιακό παιχνίδι όπου ο παίχτης που δεν γνωρίζει την ιστορία. Απλά ψάχνει για τη Μαρία που χάθηκε.
  • Ο παίκτης του παιχνιδιού είναι ένας αστυνομικός που κάνει ερωτήσεις, επισκέπτεται διάφορα μέρη και στο τέλος πρέπει να βρει τη Μαρία και να συλλάβει τον καθηγητή…

 

Top