και αγάπη

Κύριε, Σε  προσκυνώ στον ενικό. Δικαίωμα μου

Δεν νιώθουμε άνετα με το λουρί μας. Χαλάρωσε

Μίλα και στους άλλους θεούς

Μην αφήνεις οι βλάσφημοι

Να ταρατσώνουν βλάσφημους

Κάποια ακτίνα  στράβωσε

Στους όπισθεν νευρώνες

Και οι αντωνυμίες «εμείς» «οι άλλοι»

Από τις γραφές να τις  απαλείψετε

Τις  μπάρες ,τα διόδια

Διότι εμάς μάς βλέπουν άλλους

Ανελλιπώς και αδιαλείπτως

Κύριε να πάρεις το σπαθί από τα δίποδα

Χθες πάλι τα λάγνα ματιά της χήρας

Ξεφουκάρωσαν

Στην εμμηναρχή της νύχτας της μεγάλης

Πιστούς γέμισε η θάλασσα

Mε σεβασμό Κύριε

Format,

Restart

Kαι Αγάπη

 

χκακουλάκης

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης