Τι είναι το σχολείο;
Το σχολείο ιδανικά είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας, είναι ένα περιβάλλον που μπορούμε να εκφραζόμαστε ελεύθερα, να λέμε την γνώμη μας χωρίς να ανησυχούμε πως είναι λάθος, χωρίς να ανησυχούμε πως κάποιος θα μας κοροϊδέψει. Είναι επίσης ένα περιβάλλον που μαθαίνουμε καινούργια πράγματα και δεν είναι παρά μόνο φυσικό ο άνθρωπος να αναρωτιέται και να έχει περιέργεια για τα πράγματα γύρω του. Τι πάει όμως στραβά;
Τι πάει στραβά;
Όπως έλεγε και η προηγούμενη “απάντηση”, είναι φυσικό ο άνθρωπος να έχει περιέργεια για τα πράγματα γύρω του. Παρόλα αυτά είμαι σίγουρη πως τα παιδιά θα προτιμούσαν να τα μάθουν με διασκεδαστικό τρόπο, όχι να ξυπνάνε πρωί πρωί και χωρίς να έχουν συνέλθει να ετοιμαστούν να βάλουν με το ζόρι πληροφορίες στο κεφάλι τους,
Όπως, επίσης, δεν νομίζω πως το να βάλουν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές ασκήσεις για το σπίτι αρκεί καθώς περισσότερα από τα παιδιά βαριούνται να τις κάνουν και έχουν βρει ιστοσελίδες με έτοιμες λύσεις και νομίζω πως αντί γι’ αυτό θα μπορούσαν να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο για τις απορίες των παιδιών και να μην τους φωνάζουν αν δεν κατάλαβαν κάτι, αντιθέτως να καθίσουν να εξηγήσουν σχολαστικά στο παιδί μέχρι να καταλάβει.
Αλλά για να γίνουν όλα αυτά πρέπει και τα παιδιά να βάλουν λίγο κόπο και να μην βαριούνται. Για να γίνει αυτό μπορούμε να βρούμε τρόπους να κάνουμε την εκπαίδευση πιο διασκεδαστική, για παράδειγμα μπορούμε να στολίσουμε και να διακοσμήσουμε την τάξη για περισσότερη ψυχαγωγία, μπορούμε επίσης να φτιάξουμε παιχνίδια σχετικά με τα μαθήματα και να τα παίξουμε. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να μειωθεί η αίσθηση πίεσης και να γίνει με καλύτερο τρόπο η εκπαίδευση.
Όλα πρέπει να έχουν μια σειρά.
Βέβαια όλα πρέπει να έχουν μια σειρά. Πρέπει να είναι όλα οργανωμένα. Για να γίνει αυτό πρέπει να προσπαθήσουν και τα παιδιά και οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Ας προσπαθήσουμε όλοι για ένα καλύτερο αύριο.
Νάντα, Α’