ΣΚΗΝΗ 17 / Γέμισε την πίστα ο Σαλονικιός

ΣΚΗΝΗ 17

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ / ΠΡΩΙ

(Μαθητές και καθηγητές του σχολείου περιηγούνται σε κεντρικά σημεία της Θεσσαλονίκης.

Συζητούν, σχολιάζουν, αστειεύονται, ανταλλάσσουν απόψεις  για την πόλη και την εκδρομή)

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 1

Ακόμα δεν έχω καταλάβει πώς με πείσατε να έρθω

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 2

Μα δεν αξίζει τον κόπο;

Δεν είναι πολύ όμορφη πόλη;

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 3

Θα ήταν κρίμα για τα παιδιά να μη γίνει η εκδρομή

Το ήθελαν τόσο πολύ!

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 2

Πάντως ήταν έκπληξη ότι η εκδρομή έγινε

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 3

Ποιος να το περίμενε ότι τελικά θα βρίσκονταν  τα χρήματα που υπολείπονταν για να συμπληρωθεί το απαιτούμενο ποσό!

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 2

Και μάλιστα με τι τρόπο!

Ο Άρης να χαρίσει τα χρήματα που κέρδισε στον διαγωνισμό στον οποίο  έλαβε μέρος, δεν είναι απίστευτο;

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 1

Μα και μόνο το γεγονός ότι ήρθε, δηλαδή ότι συμμετέχει σε μια εκδήλωση του σχολείου, είναι ασυνήθιστο

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 2

Να τον ρωτήσουμε πώς το σκέφτηκε;

(Οι καθηγητές πλησιάζουν τον Άρη και ανοίγουν συζήτηση μαζί του)

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 2

(με εμφανώς χιουμοριστική διάθεση)

Γιατί το έκανες αυτό;

Αν δεν έδινες τα χρήματα που κέρδισες για να γίνει η τριήμερη, τέτοια ώρα θα ήμουν στο σπίτι μου!

ΑΡΗΣ

Ποιος σας είπε, κύριε, να έρθετε ως συνοδός; Νομίζω πως δεν είναι υποχρεωτικό

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 2

Όταν ορίστηκαν οι συνοδοί, όλοι πιστεύαμε ότι ήταν μια τυπική διαδικασία, αφού δεν είχε εξασφαλιστεί το πλήρες ποσό για την πραγματοποίηση της εκδρομής. Αλήθεια, όσο θέλω να σε μαλώσω που πρόσφερες οικειοθελώς τόσα χρήματα για να γίνει η εκδρομή

(γελάει δείχνοντας πως δεν το εννοεί)

χα, χα, άλλο τόσο θέλω να σε συγχαρώ για την  ενέργεια σου αυτή

ΑΡΗΣ

Ακούγεται οξύμωρο, όμως, δίνοντας αισθάνεσαι  πλουσιότερος

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 1

(προσπαθεί να δοκιμάσει τον Άρη)

Δίνοντας μπορεί να αισθάνεσαι πλουσιότερος, όμως είσαι κιόλας;

ΑΡΗΣ

Για μένα ο πλούτος είναι συνάρτηση δύο μεταβλητών: πρώτον, τι προσόντα έχεις για να παράγεις πλούτο. Δεύτερον, πόσο δαπανηρές και, κυρίως, πλαστές ανάγκες έχεις.

Το να κερνώ τους συμμαθητές μου μια τέτοια εκδρομή δεν είναι κάτι που θα μου στερήσει τη δυνατότητα να γίνω πλούσιος, αν, πράγματι, είμαι καλός στις δύο παραπάνω μεταβλητές

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 1

(γελώντας)

Εγώ που το μόνο που ξέρω είναι να φτιάχνω διαγωνίσματα, είμαι πλούσιος ή φτωχός;

ΑΡΗΣ

Εξαρτάται τι αισθάνεστε, κύριε

Όλοι είμαστε αυτό που αισθανόμαστε

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 2

(απευθυνόμενος στον καθηγητή 1 με διάθεση αστεϊσμού)

Κύριε συνάδελφε, αν θέλετε να μάθετε πόσο πλούσιος είστε, ρωτήστε την εφορία!

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 3

Αφήστε τον πλούτο και την εφορία και πάμε να βγάλουμε μια φωτογραφία στον Λευκό Πύργο!

(πράγματι όλα τα παιδιά και οι συνοδοί καθηγητές κατευθύνονται στον Λευκό Πύργο, μπροστά στον οποίο και φωτογραφίζονται χαρούμενοι και αγκαλιασμένοι)

ΠΗΓΗ ΕΙΚΟΝΑΣ

https://inthessaloniki.com/el/item/%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82/

3 Σχόλια

  1. Πραγματικά πολλά «μπράβο» σε όλους όσοι συνέβαλαν ώστε η θεματολογία του ηλεκτρονικού περιοδικού τού σχολείου μας να μοιάζει με μικρό, σπονδυλωτό μυθιστόρημα! Συγχαρητήρια για την συλλογική προσπάθεια και το ομαδικό πνεύμα σε όλη την παρέα του περιοδικού – στον εξαιρετικό συνάδελφο κο Σωτηρόπουλο καθώς και στα παιδιά που συμμετείχαν, αγόρια και κορίτσια του 18ου Γυμνασίου Αθηνών ! Και του χρόνου με νέες ιδέες!

Υποβολή απάντησης