Την Πέμπτη, 18/12/25, μια ομάδα μαθητών/τριών της Β΄& Γ΄τάξης, που συμμετέχουν στο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο (με αντικείμενο την Κυκλική Οικονομία & την Αειφορία), στη δράση και στο πρόγραμμα “3D PRINTING…3D THINKING. πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο Κοινωνικό Κέντρο “Σταύρος Χαλιορής”, στο Μαγικό Ξάνθης.
Εκεί η ομάδα ενημερώθηκε για το πρόγραμμα κυκλικής οικονομίας και καινοτομίας, το οποίο εφαρμόζει με εξωστρέφεια και απόλυτη επιτυχία ο Όμιλος “Πλαστικά Θράκης”. Πιο συγκεκριμένα, έγινε επίδειξη της λειτουργίας του 3D εκτυπωτή – κατά την οποία σχεδιάστηκε το λογότυπο του σχολείου – και, στο τέλος, τα παιδιά συμμετείχαν πρόθυμα σε διαγωνισμό κουίζ για εμπέδωση της νέας γνώσης με παιγνιώδη τρόπο.








