Κέντρο Νεολαίας και Εθελοντισμού Exagono και SYSTEM & G στην Κομοτηνή

Στις 16 Φεβρουαρίου 2026, οι μαθητές/-τριες του 2ου Γυμνάσιου Ξάνθης, στο πλαίσιο του προγράμματος «3D Printing…3D Thinking» της δράσης , επισκέφθηκαν το Κέντρο Νεολαίας και Εθελοντισμού Exagono και SYSTEM & G στην Κομοτηνή, όπου γνώρισαν από κοντά τις σύγχρονες 3D και VR τεχνολογίες, τον ψηφιακό σχεδιασμό και τη διαδικασία της τρισδιάστατης εκτύπωσης μέσα από βιωματικές και διαδραστικές δραστηριότητες. Η εμπειρία αυτή ενίσχυσε τη δημιουργική και κριτική τους σκέψη, καλλιέργησε δεξιότητες συνεργασίας και επίλυσης προβλημάτων και τους βοήθησε να αντιληφθούν την τεχνολογία ως ουσιαστικό εργαλείο μάθησης, καινοτομίας και προσωπικής εξέλιξης.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης