Στις 16 Φεβρουαρίου 2026, οι μαθητές/-τριες του 2ου Γυμνάσιου Ξάνθης, στο πλαίσιο του προγράμματος «3D Printing…3D Thinking» της δράσης , επισκέφθηκαν το Κέντρο Νεολαίας και Εθελοντισμού Exagono και SYSTEM & G στην Κομοτηνή, όπου γνώρισαν από κοντά τις σύγχρονες 3D και VR τεχνολογίες, τον ψηφιακό σχεδιασμό και τη διαδικασία της τρισδιάστατης εκτύπωσης μέσα από βιωματικές και διαδραστικές δραστηριότητες. Η εμπειρία αυτή ενίσχυσε τη δημιουργική και κριτική τους σκέψη, καλλιέργησε δεξιότητες συνεργασίας και επίλυσης προβλημάτων και τους βοήθησε να αντιληφθούν την τεχνολογία ως ουσιαστικό εργαλείο μάθησης, καινοτομίας και προσωπικής εξέλιξης.







