Μαθητές/-τριες του 2ου Γυμνάσιου Ξάνθης, της δράσης και του προγράμματος «3D Printing…3D Thinking» συμμετείχαν στο 2ο πανελλήνιο συνέδριο με θέμα: “Ενεργοί πολίτες για την Αειφορία στο ελληνικό σχολείο”.
Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Limneon Resort και οι μαθητές του σχολείου μας παρουσίασαν την εργασία τους με τίτλο: “Διασχολικό Δίκτυο για την Αειφορία με χρήση 3D εκτυπωτή”. Η ιδέα του project και η πρωτότυπη παρουσίασή της άφησε άριστες εντυπώσεις και διέγειρε το ενδιαφέρον τόσο της κριτικής επιτροπής όσο και του ακροατηρίο.
υ.




