Πραγματοποιήθηκε και φέτος, με μεγάλη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών, γονεών και εκπαιδευτικών η ετήσια μονοήμερη εκδρομή του σχολείου μας. Είχαμε την ευκαιρία να επισκευτούμε το μαντείο των δελφών, το αρχαιολογικό μουσείο δελφών και τέλος να κάνουμε μια στάση για φαγητό στο γραφικό χωριό Αγόριανη.
Και του χρόνου!!!









