Η ετήσια μονοήμερη εκδρομή του σχολείου μας

Πραγματοποιήθηκε και φέτος, με μεγάλη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών, γονεών και εκπαιδευτικών η ετήσια μονοήμερη εκδρομή του σχολείου μας. Είχαμε την ευκαιρία να επισκευτούμε το μαντείο των δελφών, το αρχαιολογικό μουσείο δελφών και τέλος να κάνουμε μια στάση για φαγητό στο γραφικό χωριό Αγόριανη.

Και του χρόνου!!!


εικόνα_Viber_2025-04-08_18-25-23-881 εικόνα_Viber_2025-04-08_19-08-57-703 εικόνα_Viber_2025-04-08_19-08-57-911 εικόνα_Viber_2025-04-08_19-11-49-557 εικόνα_Viber_2025-04-08_18-18-17-870 εικόνα_Viber_2025-04-08_18-18-36-357 εικόνα_Viber_2025-04-08_18-25-23-590 εικόνα_Viber_2025-04-08_18-25-23-781 εικόνα_Viber_2025-04-08_19-08-57-406