Θεατρική παράσταση στο μέγαρο μουσικής Αθηνών kpastath Γενικά 0 Το σχολείο μας παρακολούθησε την θεατρική παράσταση «Σκιές στο πεντάγραμμο» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών!!