Γιατί το «Brawl Stars» είναι τόσο δημοφιλές;

βιντεοgame

Το Brawl Stars είναι ένα δημοφιλές διαδικτυακό παιχνίδι, το οποίο κυκλοφορεί παγκοσμίως από το 2018 για συσκευές IOS και Android. Αποτελεί μια διαδικτυακή αρένα μάχης για πολλούς παίχτες και έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον εκατομμυρίων νεαρών χρηστών σε ολόκληρο τον πλανήτη. Έχει πολύχρωμους χαρακτήρες που μοιάζουν με καρτούν και το περιβάλλον δεν είναι τρομακτικό, όπως άλλα αντίστοιχα παιχνίδια. Αποτελείται από πολλά modes,όπως η συλλογή διαμαντιών και η κατάληψη της αντίπαλης βάσης, αλλά ο κύριος στόχος του παιχνιδιού είναι η εξόντωση των αντιπάλων.

Αν και οι δημιουργοί του παιχνιδιού το κρίνουν κατάλληλο για παιδιά μεγαλύτερα των δεκατριών ετών, στην πραγματικότητα πολλά παιδιά από τα εννιά τους χρόνια έρχονται σε επαφή με το Brawl Stars. Στα παιδιά αρέσει το γεγονός ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι με γρήγορο ρυθμό και με εύκολο περιβάλλον διαχείρισης.

 

Όπως τα περισσότερα βιντεοπαιχνίδια, το Brawl Stars έχει περιεχόμενο το οποίο πρέπει να είναι εις γνώση των γονέων, ώστε να μπορούν να προστατέψουν τα παιδιά τους από ενδεχόμενους κινδύνους. Συγκεκριμένα, το Brawl Stars :

  • περιέχει βία
  • δίνει στο παιδί πρόσβαση σε αίθουσες συνομιλίας (chatrooms) με αγνώστους
  • περιέχει αγορές εντός της εφαρμογής
  • έχει σχεδιαστεί για να είναι εθιστικό

Οι γονείς θα πρέπει να ανησυχούν για τα chatrooms παρά για το βίαιο περιεχόμενο. Οι αίθουσες συνομιλίας βιντεοπαιχνιδιών συχνά αναφέρονται από τους New York Times ως »κυνήγι» για θηρευτές παιδιών. Το Brawl Stars διαθέτει »κλαμπ» και κοινωνικές ομάδες μέσα στο παιχνίδι όπου οι παίχτες μπορούν να συμμετάσχουν για να συνομιλήσουν και να ενώσουν δωμάτια για να τσακωθούν. Αν και η δυνατότητα συνομιλίας υπόκειται σε λογοκρισία, μπορεί ακόμα και να οδηγήσει σε βωμολοχίες και να εκθέσει τα παιδιά σε άτομα που δε γνωρίζουν και ενδέχεται να έχουν κακές προθέσεις. Γι” αυτό το λόγο δημιουργήθηκε ο πρώτος ελληνικός οδηγός για το Brawl Stars το οποίο μπορούμε να κατεβάσουμε δωρεάν.

Τα κέρδη του Brawl Stars ξεπέρασαν το ένα δισεκατομμύριο δολάρια, σύμφωνα με το Sensor Tower και έγινε το τέταρτο παιχνίδι της φινλαδικής Supercell που ξεπερνάει αυτό το ποσό. Ένα μεγάλο ποσοστό του κέρδους προέρχεται από την Κίνα, καθώς ο Ιούνιος, όταν κυκλοφόρησε το παιχνίδι στη χώρα, ήταν ο πιο κερδοφόρος μήνας για το παιχνίδι, αφού η εταιρία εισέπραξε 89,4 εκατομμύρια δολάρια. Το Brawl Stars έχει ξεπεράσει τις 265 εκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως.

Γιώργος Μπουτσιούκης, Ευγένιος Μετούσι Β1

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης