Εργασίες Δημιουργικής γραφής στα Κείμενα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας

Στο πλαίσιο του μαθήματος Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και με αφορμή τη διδασκαλία της παραλογής: «Του γιοφυριού της Άρτας» και του έμμετρου μυθιστορήματος του Βιτσ.Κορνάρου «Ερωτόκριτος», οι μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Γ΄1 και Γ΄2 εμπνεύστηκαν από τον πλούτο της λαϊκής μας παράδοσης και ενθαρρύνθηκαν να εκφραστούν ποιητικά, συνθέτοντας μια δική τους παραλογή και δικές τους μαντινάδες, ως εργασία δημιουργικής γραφής σε κάθε κείμενο αντίστοιχα.

(ΕΙΚΟΝΕΣ: 1.https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B5%CF%86%CF%8D%CF%81%CE%B9_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%86%CF%81%CF%84%CE%B1%CF%82
2.https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8C%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%82)

• Διδάσκουσα/ Συντονίστρια της εργασίας: κ.Γκενεράλη Αγγελική



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Περί ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 185 Άρθρα
Georgios F. Giotopoulos is the Headmaster of Junior High School of Saravali, Patras, Greece. He has 22 years' experience as an adult trainer in the field of vocational training. His interests concern transformative learning and especially transformative learning through aesthetic experience, vocational training, adult education, education management, and teachers’ evaluation. https://eap.academia.edu/GeorgeGiotopoulos https://www.researchgate.net/profile/Georgios_Giotopoulos2

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης