Στιγμιότυπο-οθόνης-2023-05-08-193354-300x127

ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΡΑΒΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

Μάθημα: Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ’ Γυμνασίου. Θέμα: ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΡΑΒΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: κ. Γιωτόπουλος Γιώργος Οι μαθήτριες: ΜΠΑΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΦΟΥ-ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ http://blogs.sch.gr/gymsarav/files/2023/05/Παρουσίαση-11.pdf

337160325_261091722909634_7511202139310109170_n-300x300

«Ο λόγος μας, συμβόλαιο: Μαθητές και εκπαιδευτικοί διαμορφώνουμε από κοινού όρους αμοιβαίου σεβασμού, εμπιστοσύνης και συνεργασίας»

«Ο λόγος μας, συμβόλαιο: Μαθητές και εκπαιδευτικοί διαμορφώνουμε από κοινού όρους αμοιβαίου σεβασμού, εμπιστοσύνης και συνεργασίας» Στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας, για [...]

Στιγμιότυπο-οθόνης-2023-04-26-152732-300x135

European school radio. Superleague και η τελευταία αγωνιστική της.

Στο πλαίσιο του μαθήματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” του εκπαιδευτικού κ. Γιωτόπουλου Γεωργίου οι μαθητές γίνονται ραδιοφωνικοί παραγωγοί και δημιουργούν τις δικές τους εκπομπές. Την πέμπτη εκπομπή έχουν [...]

Στιγμιότυπο-οθόνης-2023-05-17-143023-300x225

Αξιοθέατα της Πάτρας και των περιχώρων.

Μάθημα: Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ’ Γυμνασίου. Θέμα: Αξιοθέατα της Πάτρας και των περιχώρων. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: κ. Γιωτόπουλος Γιώργος Οι μαθήτριες: ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ [...]

Στιγμιότυπο-οθόνης-2023-05-26-205909-300x172

Comparison between formative and summative assessment concerning both Italian and Greek students

Comparison between formative and summative assessment concerning both Italian and Greek students 2022 – 2023 Formative assessment: 08/02/2023-15/05/2023 Summative assessment: 08/05/2023-17/05/2023 http://blogs.sch.gr/gymsarav/files/2023/05/Comparison-between-between-formative-and-summative-assessment-Formative-assessment_-08_05_2023-Summative-assessment_-17_05_2023.pdf