Ερευνητική Εργασία στο πλαίσιο των μαθημάτων της Γλωσσικής Διδασκαλίας και των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας – Δραστηριότητα Δημιουργικής Γραφής

Τάξη Γ΄

  • Σύντομη περιγραφή εργασίας: Στο πλαίσιο των μαθημάτων της Γλωσσικής Διδασκαλίας (Ενότητα 1η, Μέρος Γ΄ - «Σύνθεση Ερευνητικών εργασιών») και των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και με αφορμή τη διδασκαλία της παραλογής: «Του γιοφυριού της Άρτας», οι μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Γ΄1 και Γ΄2 εκπόνησαν ερευνητική εργασία σχετικά με τα γεφύρια της Ελλάδας, με τα παρακάτω υποθέματα:
  1. Μύθοι και θρύλοι γεφυριών
  2. Κατασκευή των πέτρινων γεφυριών
  3. Γεφύρια της Ελλάδας

 

  • Δραστηριότητα δημιουργικής γραφής: Στο πλαίσιο του μαθήματος των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και με αφορμή τη διδασκαλία της παραλογής: «Του γιοφυριού της Άρτας», οι μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Γ΄1και Γ΄2 ασκήθηκαν σε δραστηριότητες δημιουργικής γραφής με φαντασία και πρωτοτυπία. Ενδεικτικά παρουσιάζουμε την εργασία της μαθήτριας του Γ΄1, Αθανασοπούλου Πένυς, η οποία άλλαξε το τέλος της παραλογής, συνθέτοντας μοναδικά τη συνέχεια σε μορφή δημοτικού τραγουδιού!!

gefyri

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

  • Διδάσκουσα/Συντονίστρια της εργασίας: κ. Γκενεράλη Αγγελική
  • Μαθητές/τριες που εκπόνησαν την ερευνητική εργασία: τμήμα Γ΄1 – Γ΄2

http://blogs.sch.gr/gymsarav/files/2024/10/ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ-ΕΡΓΑΣΙΑ-Γ-ΤΑΞΗΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ-ΓΡΑΦΗΣ.pdf

ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Περί ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 263 Άρθρα
Georgios F. Giotopoulos is the Headmaster of Junior High School of Saravali, Patras, Greece. He has 25 years' experience as an adult trainer in the field of vocational training. His interests concern transformative learning and especially transformative learning through aesthetic experience, vocational training, adult education, education management, and teachers’ evaluation. https://eap.academia.edu/GeorgeGiotopoulos https://www.researchgate.net/profile/Georgios_Giotopoulos2

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης