Ερευνητική Εργασία στο πλαίσιο των μαθημάτων: «Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» («Αυτοβιογραφία», Ελ. Μουτζάν-Μαρτινέγκου) και «Γλωσσική Διδασκαλία» (3η Ενότητα: Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί)

Ερευνητική Εργασία στο πλαίσιο των μαθημάτων: «Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» («Αυτοβιογραφία», Ελ. Μουτζάν-Μαρτινέγκου) και «Γλωσσική Διδασκαλία» (3η Ενότητα: Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί)

Εικόνα1Χαράλαμπος Παχής, “Κερκυραία κόρη”

(http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2218/Keimena-Neoellinikis-Logotechnias_G-Gymnasiou_html- empl/index04_02.html)

·        Θέμα εργασίας: «Η θέση της Γυναίκας μέσα στο χρόνο»

·        Διδάσκουσα/ Συντονίστρια: Γκενεράλη Αγγελική

  

·        Περιγραφή εργασίας: Στο πλαίσιο των μαθημάτων «Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» (με αφορμή τη διδασκαλία αποσπάσματος από τα απομνημονεύματα της Ελισάβετ Μουτζάν Μαρτινέγκου με τίτλο «Αυτοβιογραφία») και «Γλωσσική Διδασκαλία» (3η Ενότητα: Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί), οι μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Γ΄1 και  Γ΄2 εκπόνησαν ερευνητική εργασία σχετικά με τη θέση της Γυναίκας διαχρονικά, με τα παρακάτω υποθέματα:

 

  1. Η θέση της Γυναίκας στον Αρχαίο Κόσμο
  2. Η θέση της Γυναίκας στο Μεσαίωνα
  3. Η θέση της Γυναίκας στην Αναγέννηση και τον Διαφωτισμό
  4. Η θέση της Γυναίκας στο Σύγχρονο Κόσμο

(Το Φεμινιστικό Κίνημα – Έμφυλη Βία)

  • Ομάδες Εργασίας Μαθητριών/Μαθητών ανά Θεματική Ενότητα:

 

 

  1. Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΚΟΣΜΟ

 

  • ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΑΣΤΕΡΙΩΤΗ ΑΝΤΩΝΙΑ, ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΗ, ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΔΑΡΜΑ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ, ΔΡΙΜΑΛΑ ΑΝΤΩΝΙΑ, ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΚΑΙΑΦΑ ΜΥΡΤΩ, ΚΑΛΟΓΕΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ, ΚΟΥΡΤΗΣ-ΣΑΚΑΡΕΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΚΡΙΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ, ΛΑΔΑ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΡΙΣΤΕΑ, ΣΚΟΝΔΡΑ ΕΛΕΝΑ-ΚΙΑΡΑ, ΣΚΟΝΔΡΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΤΣΕΓΓΕΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.

 

  1. Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ

 

  • ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΚΑΤΣΑΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΜΙΧΑΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΞΥΠΟΛΙΑ ΟΛΓΑ.

 

  1. Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ

 

  • ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΒΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.

 

  1. Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ (ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ, ΕΜΦΥΛΗ ΒΙΑ)

 

  • ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΓΡΑΜΜΑΤΣΟΥΛΙΑ ΜΑΡΙΑ, ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ, ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΡΑΒΟΥΛΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ, ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗ, ΠΑΧΗ ΟΥΡΑΝΙΑ.

 

http://blogs.sch.gr/gymsarav/files/2025/01/Η-ΘΕΣΗ-ΤΗΣ-ΓΥΝΑΙΚΑΣ-ΣΤΟΝ-ΧΡΟΝΟ-ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ-ΕΡΓΑΣΙΑ-Γ-ΤΑΞΗΣ.pdf

 

ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Περί ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 263 Άρθρα
Georgios F. Giotopoulos is the Headmaster of Junior High School of Saravali, Patras, Greece. He has 25 years' experience as an adult trainer in the field of vocational training. His interests concern transformative learning and especially transformative learning through aesthetic experience, vocational training, adult education, education management, and teachers’ evaluation. https://eap.academia.edu/GeorgeGiotopoulos https://www.researchgate.net/profile/Georgios_Giotopoulos2

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης