«I am dyslexic» (2016)

δ

«I AM DYSLEXIC» (2016)

Το πολυβραβευμένο animation μικρού μήκους «I AM DYSLEXIC» σκοπό έχει να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για ένα πρόβλημα που απασχολεί χιλιάδες ανθρώπους, τις μαθησιακές δυσκολίες. Συγκεκριμένα, η δυσλεξία, σύμφωνα με επιστημονικά δεδομένα, δεν είναι ασθένεια και δε σχετίζεται με τη νοημοσύνη. «Με κοιτούν και νομίζουν ότι είμαι χαζός. Με δείχνουν και λένε ότι είμαι τεμπέλης. Θέλω να αφήσω τα σχολικά βιβλία να καούν. Κάθε μέρα είναι μια μάχη και νιώθω ότι μένω χιλιόμετρα πίσω». Η ταινία μας βοηθά να κατανοήσουμε σε κάποιο βαθμό πώς μπορεί να νιώθουν καθημερινά συνάνθρωποί μας με μαθησιακές δυσκολίες. Η ιστορία είναι απλή. Ένας μαθητής πέφτει σε έναν κόσμο φτιαγμένο από βιβλία, σελίδες, γράμματα, και προσπαθεί να σκαρφαλώσει ένα βουνό (μια μεταφορά για το υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα που δεν έχει δομηθεί για να στηρίζει τις διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες κάθε παιδιού). Λίγο πριν εγκαταλείψει την προσπάθεια, συναντά ένα κορίτσι με δυσλεξία και μαζί ξεκινούν ένα νέο ταξίδι. Δεν είναι πια μόνοι, αλλά έχουν κάποιον που μπορεί να τους καταλάβει. Μέσα από τους στίχους του τραγουδιού (μιας και δεν υπάρχουν διάλογοι) μαθαίνουμε για τις απογοητεύσεις τους, το άγχος της αποτυχίας και το αίσθημα απομόνωσης που βιώνουν, τη διαρκή προσπάθεια να αποδείξουν ότι μπορούν. Ωστόσο, όσοι έχουν μαθησιακές δυσκολίες θα πρέπει να είναι περήφανοι για το ποιοι είναι και δεν πρέπει ποτέ να αισθάνονται μόνοι τους.

https://www.youtube.com/watch?v=b1b2rHhFajE

14 Σχόλια

  1. Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι ένα πολύ σύνηθες φαινόμενο το οποίο συναντάμε συχνά χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε και πρέπει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό και υπομονή

Υποβολή απάντησης