Συνέντευξη από τους καθηγητές μαθηματικών του σχολείου μας

αρχείο λήψης

Πώς αποφασίσατε να γίνετε μαθηματικός;

Το κίνητρό μου ήταν η αγάπη μου για τα μαθηματικά.  Δεν σκέφτηκα καθόλου την επαγγελματική μου αποκατάσταση. Ομως πιστεύω ότι όταν κάτι το αγαπάς θα το κάνεις και καλά. Αυτό θα σε αποκαταστήσει και επαγγελματικά.

Πώς αποφασίσατε να γίνετε καθηγητής;

Τελειώνοντας την σχολή μου έκανα κάποια μαθήματα σε παιδιά για το χαρτζιλίκι μου και ενώ πίστευα ότι δεν θα μου αρέσει καθόλου, βρήκα ενδιαφέρον στις σχέσεις που δημιουργούνται με μαθητές και ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην μετάδοση γνώσης. Παράλληλα δοκιμάζοντας άλλες δουλειές κατέληξα ότι το να είμαι καθηγητής μου ταιριάζει περισσότερο και άρχισα να το δουλεύω πιο συστηματικά.

                                                                                                                                Νίκος Γεωργάκης, μαθηματικός

 Πώς αποφασίσατε να γίνετε μαθηματικός;

Πάντα μου άρεσαν τα μαθηματικά, είχα κλίση στα θετικά μαθήματα από μικρή ηλικία αλλά την τελική μου απόφαση την πήρα στην γ’ γυμνασίου, της οποίας η ύλη μου άρεσε πάρα πολύ.

Πώς αποφασίσατε να γίνετε καθηγήτρια;

Τα μαθηματικά μου άρεσαν και πίστευα ότι μπορώ να τα διδάξω στα παιδιά (τα οποία αγαπώ πολύ) με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνονται κατανοητά.

                                                                                                                          Λένα Ασπρομούγκου,                                                                                                                                          μαθηματικός

Πώς αποφασίσατε να γίνετε μαθηματικός;

Αρχικά ήταν η αγάπη μου για τα μαθηματικά και η πίστη μου ότι αυτά θα μας εξηγήσουν πολλά φυσικά φαινόμενα που αρχικά ήταν ανεξήγητα.

                                                                                                Μάκης  Μπαρμπαρόσος, μαθηματικός  

unnamed

Ασκήσεις:

(Α Γυμνασίου)

Να βρείτε τους φυσικούς αριθμούς οι οποίοι όταν διαιρεθούν με το 6 δίνουν πηλίκο τετραπλάσιο του υπόλοιπου.

(Β Γυμνασίου)

Να λύσετε την εξίσωση :

x+1   -   x  = x – x+2

3           6              2

(Γ Γυμνασίου)

Αν P(x)=2x2-4x+3, να προσδιορίσετε το πολυώνυμο Q(x)=P(3x)-P(2x)-P(-x)

 Κάτια Παρλιάρου, Γ2

 

 

Σχολιάστε