Κείμενο: (από τη συντακτική ομάδα), Φωτογραφίες: Χριστίνα Άαμοντ, Φωτεινή Μπακίρα
Την Πέμπτη 7/5/2026, ο δημοσιογράφο της ΕΡΤ3, Κ. Κωστής Ζαφειράκης, επισκέφθηκε το ΓΕ.Λ. Αγίου Νικολάου και μίλησε διά ζώσης στο σύνολο της μαθητικής κοινότητας για την επαγγελματική διαδρομή ενός δημοσιογράφου και για τον ρόλο των Μ.Μ.Ε. στη σύγχρονη εποχή. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν δείγματα της δουλειάς του από την εκπομπή του «Κυριακή στο χωριό ξανά» καθώς και τη δυνατότητα να θέσουν ενδιαφέρουσες ερωτήσεις σχετικά με τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό και την ευθύνη του πολίτη για την έγκυρη ενημέρωσή του. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος «Σχολική Εφημερίδα και Φιλαναγνωσία».



