Δυσγραφία

Οι μαθητές που έχουν δυσγραφία συχνά έχουν προβλήματα όσον αφορά την ακολουθία ή αλλιώς αλληλουχία. Σε αυτή την περίπτωση εμφανίζονται προβλήματα αντίληψης με την εξής συμπτωματολογία:

  • αντιστροφή γραμμάτων/ αριθμών (π.χ. 42 αντί για 24)
  • γράφουν λέξεις ανάποδα
  • γράφουν γράμματα χωρίς κάποια λογική σειρά
  • έχουν έναν πολύ πρόχειρο (κακό) γραφικό χαρακτήρα
  • μπορούν επίσης να δυσκολεύονται στην επεξεργασία πληροφοριών με βάση την αλληλουχία ή την ορθή λογική.

Κάποιες φορές παρατηρείται:

  • Τα δάχτυλα είναι στριμωγμένα μεταξύ τους όταν πιάνουν το μολύβι ή το στυλό ή το άτομο τα πιάνει με έναν ασυνήθιστο (δικό του) τρόπο.
  • Yπάρχουν στο γραπτό του πολλές στραβές γραμμές ή συχνά σβησίματα και μουτζούρες.
  • Aσυνέπεια στην γραφή με ανακατεμένα κεφαλαία και μικρά γράμματα, κάποια γράμματα είναι καλλιγραφικά και άλλα όχι, άλλα γράμματα είναι μικρότερα κι άλλα μεγαλύτερα, έχουν ακανόνιστο σχηματισμό ή κλίση.
  • Kολλάει τις λέξεις μεταξύ τους και δεν αφήνει τα απαιτούμενα κενά.
  • Το άτομο έχει δυσκολία στο να γράφει πάνω στις γραμμές του τετραδίου ή μέσα στα περιθώρια.
  • Το άτομο γράφει πολύ αργά και κουράζεται εύκολα.
  • Κακός γραφικός χαρακτήρας.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης