Δυσαριθμησία

Ένα παιδί με δυσαριθμησία είναι πιθανό να:

  • Δυσκολεύεται στην αναγνώριση αριθμών.
  • Χρειάζεται πολλή ώρα για να μετρήσει.
  • Δυσκολεύεται να συνδυάσει τα αριθμητικά σύμβολα (5) με τις αντίστοιχες λέξεις (πέντε).
  • Δυσκολεύεται στην αναγνώριση μοτίβων και στην ταξινόμηση αριθμών.
  • Χρησιμοποιεί οπτικά βοηθήματα για διευκόλυνση στο μέτρημα (πχ. επικουρική χρήση δαχτύλων).
  • Δυσκολεύεται πολύ να εκτελέσει βασικές μαθηματικές πράξεις, όπως η πρόσθεση, η αφαίρεση και οι πίνακες πολλαπλασιασμού.
  • Αδυνατεί να κατανοήσει τα προβλήματα μαθηματικών.
  • Δυσκολεύεται να αντιληφθεί οπτικοχωρικές έννοιες όπως τα γραφήματα και οι πίνακες.

Η δυσαριθμησία ωστόσο επηρεάζει τα παιδιά κι εκτός του σχολικού περιβάλλοντος, καθώς μπορεί να:

  • Δυσκολεύονται στην απομνημόνευση αριθμών όπως νούμερα τηλεφώνου, ταχυδρομικοί κώδικες ή βαθμολογίες παιχνιδιών.
  • Δυσκολεύονται σε οικονομικά θέματα, όπως το να δώσουν τα σωστά ρέστα ή να υπολογίσουν το κόστος.
  • Δυσκολεύονται να υπολογίσουν αποστάσεις και την ώρα που θα χρειαστούν για να πάνε από το ένα μέρος στο άλλο.
  • Να παρουσιάζουν δυσκολία στον προσανατολισμό.
  • Να παρουσιάζουν δυσκολία στις έννοιες δεξιά & αριστερά.
  • Μπερδεύονται εύκολα σε παιχνίδια που απαιτούν συνεχή καταμέτρηση βαθμολογίας ή μέτρημα.
  • Δυσκολεύονται να διαβάσουν και να πουν την ώρα.

 

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης