Καλοκαίρι επιτέλους!

Εικόνα που φιλοτέχνησαν οι μαθήτριες της Β΄τάξης Έλενα Θεοδοσίου και Δεβράνου Αναστασία για τη σχετική ενότητα των Αγγλικών

Ο σύλλογος διδασκόντων και οι μαθητές του ΓΕ.Λ. Ροδολίβους σας εύχονται καλό καλοκαίρι !

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης