Η μαθήτρια της Γ΄ τάξης Θεοφανία Σαρόγλου βραβεύτηκε με το πρώτο βραβείο στο μαθητικό διαγωνισμό «Πιέρ ντε Κουμπερτέν: το Ολυμπιακό Πνεύμα ως διαχρονικός Εμπνευστής και Εκφραστής Πανανθρώπινων Αξιών», που συνδιοργάνωσαν η Ομοσπονδία Πεντάθλου και το ίδρυμα Πιέρ ντε Κουμπερτέν στην περιφέρεια της Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας.
« Με το κείμενο αυτό θέλω να τονίσω τη δύναμη της ελπίδας, τη δύναμη των παιδιών. Η φιλία, η αλληλεγγύη, η ανιδιοτέλεια, το θάρρος είναι το φως. Εκείνο το φως που ποτέ δε σβήνει, εκείνο το φως που έχει τη δύναμη πάντα να ελπίζει. Αυτή ήταν η έμπνευση, τα παιδιά και όλα όσα μπορούν να καταφέρουν με την επαναστατικότητα που τα χαρακτηρίζει. Οι αξίες και τα όνειρα των παιδιών είναι το μέλλον, το δικό μας μέλλον. «
Θεοφανία Σαρόγλου
