των μαθητριών Θεοδώρα Π., Μυρτώ Ν. και Σπυριδούλας Τ. της Στ1΄τάξης. Συνεχίστε την ανάγνωση →

» Πώς μπορούμε να σώσουμε τον πλανήτη μας;»
» Πώς μπορούμε να σώσουμε τον πλανήτη μας;» του μαθητή Αναστάσιου Λ. Ο πλανήτης μας βρίσκεται σε κίνδυνο και πρέπει Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ηλιακοί Φούρνοι
Οι μαθητές του Στ΄1 του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος πραγματοποιήσαμε μια δράση στην οποία δημιουργήσαμε τον δικό μας ηλιακό φούρνο. του Συνεχίστε την ανάγνωση →

Δενδροφύτευση
Δενδροφύτευση του Ηλία Δ. Για να προστατεύσουμε τον πλανήτη μας πρέπει όλοι μας να κάνουμε κάτι για το Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές των απορριμμάτων;
Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές των απορριμμάτων; του Ηλία Δ. Μετά τη συμμετοχή μας στον εθελοντικό καθαρισμό της ακτής της Χαμολιάς Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ανανεώσιμες και μη Aνανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Ανανεώσιμες και μη Aνανεώσιμες Πηγές Ενέργειας του μαθητή της Στ1 τάξης : Ηλία Δ. Υπάρχουν δύο τύποι πηγών: Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ορυκτοί Άνθρακες
Ορυκτοί Άνθρακες της μαθήτριας Σπυριδούλας Οι ορυκτοί άνθρακες βρίσκονται στο υπέδαφος της Γης. Δημιουργήθηκε πριν εκατομμύρια Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας της μαθήτριας Ρουίτσιε Σ. Οι ανανεώσιμες πηγές είναι παντού γύρω μας κι ας κάποιες φορές δεν τα συνειδητοποιούμε. Συνεχίστε την ανάγνωση →

«Το φαινόμενο του θερμοκηπίου»
«Το φαινόμενο του θερμοκηπίου» του μαθητή Αναστάσιου Λ. Τα τελευταία χρόνια γίνεται στη γη όλο και πιο αισθητή η Συνεχίστε την ανάγνωση →

«Τι μπορούμε να κάνουμε για να σώσουμε τον Πλανήτη μας;»
Τι μπορούμε να κάνουμε για να σώσουμε τον Πλανήτη μας;» της μαθήτριας Θεοδώρας Π.. Ο πλανήτης μας βρίσκεται σε κίνδυνο Συνεχίστε την ανάγνωση →