ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΗ!

    των μαθητριών Θεοδώρα Π., Μυρτώ Ν. και Σπυριδούλας Τ. της Στ1΄τάξης.                 



Δενδροφύτευση

    Δενδροφύτευση    του Ηλία Δ. Για να  προστατεύσουμε  τον  πλανήτη  μας πρέπει  όλοι  μας  να  κάνουμε  κάτι  για το



Ηλιακοί Φούρνοι

Οι μαθητές του Στ΄1 του 2ου Δ.Σ. Αρτέμιδος  πραγματοποιήσαμε  μια δράση στην οποία δημιουργήσαμε  τον δικό μας  ηλιακό φούρνο. του



» Πώς μπορούμε να σώσουμε τον πλανήτη μας;»

» Πώς μπορούμε να σώσουμε τον πλανήτη μας;» του μαθητή Αναστάσιου Λ. Ο πλανήτης μας βρίσκεται σε κίνδυνο και πρέπει



ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ

ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ  της μαθήτριας  Θεοδώρας Π. Το φυσικό αέριο είναι ένα μείγμα υδρογονανθράκων, το οποίο σχηματίστηκε πριν εκατομμύρια χρόνια, από



Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για την προστασία του πλανήτη;

Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για την προστασία του πλανήτη; Είναι σαφές ότι το περιβάλλον στο οποίο ζούμε είναι σημαντικό



«Τι μπορούμε να κάνουμε για να σώσουμε τον Πλανήτη μας;»

Τι μπορούμε να κάνουμε για να σώσουμε τον Πλανήτη μας;»  της μαθήτριας Θεοδώρας Π.. Ο πλανήτης μας βρίσκεται σε κίνδυνο



«Το φαινόμενο του θερμοκηπίου»

  «Το φαινόμενο του θερμοκηπίου» του μαθητή Αναστάσιου Λ. Τα τελευταία χρόνια γίνεται στη γη όλο και πιο αισθητή η



Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας της μαθήτριας Ρουίτσιε Σ. Οι ανανεώσιμες πηγές είναι παντού γύρω μας κι ας κάποιες φορές δεν τα συνειδητοποιούμε.



Ορυκτοί Άνθρακες

Ορυκτοί Άνθρακες           της μαθήτριας   Σπυριδούλας   Οι  ορυκτοί  άνθρακες βρίσκονται στο υπέδαφος   της Γης. Δημιουργήθηκε πριν εκατομμύρια 



Ανανεώσιμες και μη Aνανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

  Ανανεώσιμες και μη Aνανεώσιμες Πηγές Ενέργειας    του μαθητή της Στ1 τάξης :  Ηλία Δ. Υπάρχουν δύο τύποι πηγών:

Top