E-MAIL

page-4

         

page-01

Λοιπόν φίλοι  μας, μικροί και μεγάλοι, νομίζουμε πως είναι μια εξαίσια μέρα να μιλήσουμε για το e-mail. Ξέρουμε, ξέρουμε,  θα πείτε τώρα και τι καινούριο θα μας πουν αφού όλα τα ξέρουμε εμείς για τα e-mail. Κι όμως φίλες και φίλοι το τι κινδύνους κρύβουν δεν γνωρίζετε και δεν μπορείτε να τους φανταστείτε. Φυσικά δεν θέλουμε να σας κάνουμε να τα απορρίψετε, αλλά το κάνουμε για να σας δώσουμε συμβουλές έτσι ώστε να μπορέσετε να προφυλακτείτε από αυτούς τους κινδύνους.

           Έχουμε και λέμε λοιπόν, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι μια Υπηρεσία του Διαδικτύου, η οποία επιτρέπει τη συγγραφή, αποστολή, λήψη και αποθήκευση μηνυμάτων με χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων τηλεπικοινωνιών.


page-0

   Αυτό το κείμενο που ακολουθεί αφορά κυρίως τους μεγάλους αλλά αν μπορέσετε να το διαβάσετε και εσείς οι ίδιοι και το εφαρμόσετε θα ήταν πολύ ευχάριστο (αναφερόμαστε σε παιδιά κάτω των 10 ετών).  

Χρησιμοποιήστε τον μέγιστο έλεγχο ασφάλειας χρήσης e-mail όπου τα παιδιά χρησιμοποιούν:

 

  • Να είστε φιλικός και να τους εξηγήσετε ότι οποιαδήποτε στιγμή αντιμετωπίσουν κάτι ύποπτο ή όταν κάποιος ξένους τους μιλήσει να ενημερώσουν έναν αξιόπιστο ενήλικα αμέσως.
  • Ενημερώστε τα παιδιά ότι δεν πρέπει ποτέ να ανοίγουν emails από αγνώστους και ακόμα όταν παίρνουν email από κάποιον που γνωρίζουν και τους φαίνεται παράξενο πρέπει αμέσως να ενημερώσουν τους γονείς τους.
  • Μάθετε στα παιδιά σας πώς να αποφεύγουν ένα άτομο το οποίο τους στέλνει ενοχλητικά μηνύματα και τους ενοχλεί.

Ακολουθούν κάποιοι κίνδυνοι και μην πείτε πως δεν αφορά εμάς επειδή μιλάει για εταιρείες γιατί το κείμενο το οποίο βρήκαμε στο internet δίνει ως παράδειγμα τις εταιρείες!!!

page-2

 Οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν στη χρήση εταιρικού e-mail και πώς να  προστατευτείτε:

   Πολλές φορές οι εταιρείες δίνουν το δικαίωμα στους υπαλλήλους τους να χρησιμοποιούν το εταιρικό e-mail και για προσωπική χρήση, δηλαδή να αποστέλλουν και να λαμβάνουν e-mails για δικό τους σκοπό. Παρόλο που αυτό από μόνο του δεν είναι τόσο επικίνδυνο, λόγω της κακής χρήσης που κάνουν οι εργαζόμενοι ελλοχεύουν πολλοί κίνδυνοι για την εταιρεία.

Οι εργαζόμενοι συχνά χρησιμοποιούν το e-mail της εταιρείας για να προωθούν χαριτωμένα videos που λαμβάνουν, ενισχύοντας μ’ αυτό τον τρόπο το spamming και διακυβεύοντας το όνομα της εταιρείας. Με την προώθηση τέτοιων μηνυμάτων που στέλλονται σε πάρα πολύ κόσμο, οι επαφές της εταιρείας διαδίδονται σε μεγάλο βαθμό, με αποτέλεσμα οι πελάτες της να λαμβάνουν spam e-mails από διάφορους spammers που εκμεταλλεύονται αυτή την κατάσταση. Το κοινό έχει την τάση να θεωρεί επίσημη δήλωση κάθε τι που φτάνει κοντά του και φέρει το όνομα της εταιρείας. Γι’ αυτό υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να αμαυρωθεί η εικόνα της εταιρείας. Όχι μόνο γιατί αποστέλλει μηνύματα τα οποία δε σχετίζονται με τη δράση της, αλλά και γιατί πολλές φορές αυτά τα μηνύματα μπορεί να έχουν άσεμνο ή προσβλητικό περιεχόμενο.

          Επίσης οι υπάλληλοι συνηθίζουν να χρησιμοποιούν το εταιρικό e-mail έτσι ώστε να επικοινωνούν μεταξύ τους. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει πάντοτε με το περιεχόμενο της δουλειάς τους. Μπορεί να μιλούν για άσχετα θέματα, να το χρησιμοποιούν ως μέσο για κουτσομπολιό ή ακόμα για να φλερτάρουν με τους συναδέλφους τους. Μ’ αυτό τον τρόπο οι εργαζόμενοι ξοδεύουν τον εργάσιμο χρόνο χωρίς να προσφέρουν στην εταιρεία και παράλληλα θέτουν σε κίνδυνο την εικόνα της αν κυκλοφορήσουν προς τα έξω τέτοιου είδους μηνύματα.

 

Ακολουθεί παράδειγμα από αληθινή ιστορία.

“Απολαύστε το” !!!!!! page-41

 

Παράδειγμα από αληθινή ιστορία

       Ακόμη ένα παράδειγμα που φανερώνει τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την κακή χρήση του εταιρικού e-mail είναι αυτή του Richard Phillips, νομικού εκτελεστή. Ο Richard Phillips συνήθιζε να αποστέλλει μηνύματα στη γραμματέα του που δεν αφορούσαν πάντοτε το περιεχόμενο της δουλειάς τους. Όταν ο φίλος της γραμματέας διαβίβασε αυτά τα e-mails, ο Richard Phillips περιγελ’άστηκε για το περιεχόμενο των μηνυμάτων και αναγκάστηκε να παραιτηθεί.

          Αυτό τό παράδειγμα δείχνει πόσο επικίνδυνη μπορεί να υπάρξει η κακή χρήση του εταιρικού e-mail, τόσο για την εταιρεία αλλά και για τους ίδιους τους εργαζόμενους.

 page-4

Ελπίζουμε να απολάυσατε το άρθρο μας και μην ανησυχείτε γιατί σύντομα θα έχει κι άλλο!!!!! 

 

 

 

 

 

πηγές εικόνων: businessmarketingblog.org-http://www.cwa.gr-http://marketingstrategyhq.com-

http://topeliteagents.com-http://www.rediff.com

πηγές κειμένων:http://el.wikipedia.org

Σχολιάστε