ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ/4

Στοχασμοί για μια εκπαίδευση ποιοτική

Η ζωή του ανθρώπου από την ώρα που γεννιέται
εμπερικλείει έναν όρο…εκπαίδευση.
Τα πάντα διδάσκονται,αρκεί τ’ αυτιά να ‘ναι ανοιχτά να ακούσουν
και το μυαλό να δεχτεί, όχι απαραίτητανα ασπαστεί.
Όλες οι έννοιες βασίζονται στη σχέση, δράση-αντίδραση και
στην αλληλεπίδρασή της.
Τί άραγε κάνει την εκπαίδευση να συνοδεύεται από την λέξη «ποιοτική»;
Μεγάλη απορία για όλους εμάς τα παιδιά.
Ξεκινώντας το ταξίδι της αναζήτησης την βρίσκουμε να κατάγεται από το αρχαίο ελληνικό ρήμα εκπαιδεύω
που σημαίνει διαπαιδαγωγώ…
Σχετίζεται λοιπόν με μας τα παιδιά και για να γίνει ποιοτική θα πρέπει
να εφοδιαστεί με τα κατάλληλα εργαλεία .
Ο μεταδότης, όπως και ο δέκτης πρέπει να είναι έτοιμος να δεχτεί
αλλά και να αμφισβητήσει «το γίγνεσθαι» της εποχής του.
Βασικό εργαλείο της, οι διδάσκοντες.

Είναι οι συνεχιστές του έργου των γονιών και καλούνται να φέρουν εις πέρας
ένα πολύ δύσκολο έργο.
Μέσα από την αγάπη τους για τα παιδιά και την εκπαίδευση που οι ίδιοι έχουν λάβει
Προσπαθούν να παρέχουν στους μαθητές τους ποιότητα…
Προσπαθούν με ελάχιστα μέσα τις περισσότερες φορές να τους εμφυσήσουν την αγάπη για την γνώση
που είναι η αρχή των πάντων.
Σ’ αυτό αρωγό θα πρέπει να “εχουν την εκάστοτε κυβέρνηση, πράγμα τραγικό…

Δεν μπορεί η εκπαίδευση και ο ευρύτερος όρος της παιδείας

Να αποτελεί βορά στα χέρια της κάθε κυβέρνησης.

Έξαρχος Νικόλαος

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης