Στο πλαίσιο του προγράμματος μετάβασης από το Γυμνάσιο στο Λύκειο , οι μαθητές της Γ Γυμνασίου είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το Λύκειο Δροσιάς και να γνωρίσουμε από κοντά τον χώρο όπου πολλοί από εμάς θα συνεχίσουμε τις σπουδές μας .Ενημερωθήκαμε για το πρόγραμμα σπουδών, γνωρίσαμε τις κατευθύνσεις και ξεναγηθήκαμε στους χ΄ψρους του σχολείου.
Στο τέλος, υποβάλαμε ερωτήσεις στους καθηγητές και απολάυσαμε θερμή φιλοξενία και κεράσματα. Ήταν μια χρήσιμη εμπειρία που μας έδωσε εικόνα για το επόμενο βήμα μας.
Συνοδοί καθηγητές : κ. Μάλλιαρη, κ. Τσαρέ, κ. Πλαιολόγου
