Ταμουτσέληςu;olvsh

Βαγγέλης Ταμουτσέλης: Ο ζωγράφος της καρδιάς μας

Οι μαθητές – δημοσιογράφοι του Πρότυπου Εκκλησιαστικού Γυμνασίου – Λυκείου Φλώρινας επισκέφθηκαν τον προικισμένο και πολυτάλαντο αγιογράφο – ζωγράφο της Φλώρινας κ. Βαγγέλη Ταμουτσέλη. Μαζί [...]

Παπαχαρίσης_optimized

Επίσκεψη στην αναδρομική έκθεση ζωγραφικής αφιερωμένη στον αείμνηστο ζωγράφο της Φλώρινας: Τάκη Μπέσσα

Στις 19 Ιανουαρίου 2025, οι μαθητές με τους συνοδούς καθηγητές του Πρότυπου Εκκλησιαστικού Γυμνασίου – Λυκείου Φλώρινας επισκέφθηκαν την αναδρομική έκθεση ζωγραφικής του αείμνηστου ζωγράφου [...]

Μπέλλη παρουσίαση

Παρουσίαση στο σχολείο με θέμα: «Οι καλλιτέχνες της Φλώρινας»

Με αφορμή την επίσκεψη των μαθητών/τριών στην αναδρομική έκθεση ζωγραφικής που ήταν αφιερωμένη στον αείμνηστο ζωγράφο της Φλώρινας Τάκη Μπέσσα, στις 28 Ιανουαρίου του 2025, [...]

Λαογραφικό-εξώφυλλο_optimized

Επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο Φλώρινας

Την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025 σύσσωμη η Δημοσιογραφική ομάδα μας  επισκέφθηκε το Λαογραφικό Μουσείο της Λέσχης Πολιτισμού Φλώρινας που στεγάζεται σε ένα από τα ομορφότερα [...]

Τα-ζώα-στην-εικονογραφία-εξωφυλλο_optimized

Τα ζώα στην εικονογραφία

Στο πλαίσιο του Ομίλου της Εικονογραφίας του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε δράση εντός του Μητροπολιτικού ναού του Αγίου Παντελεήμονα όπου οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες αναζήτησαν [...]

Αγ. Αγαθάγγελος

Οι μαθητές του Εκκλησιαστικού Σχολείου δημιουργούν…

Εξ αφορμής της ονοματοδοσίας του σχολείου με το όνομα του νεομάρτυρος Αγαθαγγέλου του εκ Φλωρίνης, Αγίου που μαρτύρησε στα χρόνια της Οθωμανοκρατίας για την πίστη [...]

Πολιπ

Παρουσίαση του βιβλίου της ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ: «Το καπλάνι της βιτρίνας»

Το έργο γράφτηκε το 1963 κατά την διάρκεια της εξορίας της συγγραφέως στη Μόσχα και είναι αυτό με το οποίο η συγγραφέας συστήθηκε στον κόσμο της [...]

επικαιρ

Έρευνα στη μαθητική κοινότητα: Ρωτάμε για τις απόψεις των μαθητών /τριών, σχετικά με τη σύνδεση της Θρησκείας με την προστασία του περιβάλλοντος

Η συντακτική ομάδα του σχολείου πραγματοποίησε έρευνα με στόχο να καταγράψει τις απόψεις των μαθητών/τριών σχετικά με τη σύνδεση της Θρησκείας με την προστασία του [...]