Δράσεις Μαρτίου για το e-ΤΥΠΟΣ δίκτυο σχολείων

Το Βήμα του 2ου ,στο πλαίσιο των κοινών του δράσεων με τα συνεργαζόμενα σχολεία του δικτύου ηλεκτρονικών εφημερίδων e- τύπος, συνέχισε δυναμικά κατά τον μήνα Μάρτιο με ενδιαφέρουσες αναρτήσεις και εργασίες των νέων δημοσιογράφων του και όχι μόνο, με τη διαρκή υποστήριξη της συντακτικής ομάδας.

 Έτσι, με αφορμή τον εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας κατά του σχολικού εκφοβισμού στις 6 Μαρτίου, η εφημερίδα μας συμμετείχε στο κοινό τεύχος με κολάζ από ζωγραφιές   μαθητών και μαθητριών, τις οποίες ευγενικά μας παραχώρησε η καθηγήτρια των Εικαστικών Ηλιοπούλου Φλοριάνα. Ταυτόχρονα, συμμετείχε στη διοργάνωση και εκπόνηση μαθητικής έρευνας σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό, η οποία πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα στα σχολεία του δικτύου με τη συμμετοχή πολλών μαθητών/τριών και κατέληξε σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα σχετικά με το αρνητικό φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού.

Στη συνέχεια,  η ομάδα μας ανάρτησε άρθρο για την Μαλάλα Γιουσαφζάι σε κοινό padlet , με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της γυναίκας στις 8 Μαρτίου, θέλοντας να προβάλει ένα θετικό πρότυπο γυναικείας αγωνιστικότητας και κοινωνικής δράσης, που αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση.

Στις 21 Μαρτίου γιορτάζονται δύο παγκόσμιες ημέρες: η ημέρα της ποίησης και  η ημέρα κατά του ρατσισμού. Στον εορτασμό της ημέρας της ποίησης συμμετείχαμε με την ανάρτηση σε κοινό padlet  του ποιήματος του Γιώργη Παυλόπουλου «Τα αντικλείδια», χαρακτηριστικού ποιήματος της κατηγορίας των «ποιημάτων για την ποίηση», όπου οι ίδιοι οι ποιητές γράφουν αναφορικά με την  τέχνη τους, τη δύναμη της ποίησης στο να φέρνει κοντά τους ανθρώπους, να ξεκλειδώνει τη δημιουργικότητα και να εκφράζει συναισθήματα και εμπειρίες με τον δικό της μοναδικό τρόπο. Επίσης πήραμε συνέντευξη, διαδικτυακά, από την εκπαιδευτικό και ποιήτρια κ. Αναστασία Γκίτση. Τέλος, στον εορτασμό της ημέρας κατά του ρατσισμού, ενός παγκόσμιου κοινωνικού φαινομένου, δυστυχώς διαχρονικού και πάντα επίκαιρου, η εφημερίδα μας συμμετείχε με την ζωγραφιά μαθήτριας με θέμα της τη διαμαρτυρία κατά του αρνητικού αυτού φαινομένου.

Η συγγραφική ομάδα