O Δήμαρχος Παλλήνης εφ’ όλης της ύλης

5 (1)

O Δήμαρχος Παλλήνης εφ’ όλης της ύλης

3 (1)

Ως συντακτική ομάδα αποφασίσαμε ότι θα θέλαμε στο φετινό τεύχος του περιοδικού μας να εξασφαλίσουμε μία συνέντευξη από τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Παλλήνης – Γέρακα, κ. Χρήστο Αηδόνη, αφού θεωρήσαμε ότι το πρόγραμμα του για το δήμο μάς αφορά άμεσα και ως μαθητές και ως πολίτες. Αντιλαμβανόμασταν ότι το εγχείρημα θα ήταν δύσκολο, καθώς ο δήμαρχος έχει πάρα πολλές υποχρεώσεις και ο χρόνος του ως εκ τούτου θα ήταν περιορισμένος. Παρόλα αυτά ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημά μας για συνέντευξη και πρέπει να σημειωθεί ότι μας αφιέρωσε όσο χρόνο ήταν απαραίτητος –και ήταν πολύς!- για να διατυπώσουμε όλες τις ερωτήσεις μας.

Σε μια ζεστή και άμεση, λοιπόν, συνάντηση με μαθητές-δημοσιογράφους, ο Δήμαρχος Παλλήνης παρουσία της Αντιδημάρχου, κυρίας Δασκαλάκη, μάς υποδέχτηκε στο γραφείο του και παρουσίασε τις θέσεις και τις προτεραιότητές του σε ζητήματα που αφορούν την πόλη, την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και τη συμμετοχή των νέων στη διαμόρφωση του δημόσιου χώρου.

11 (1)

«Σχεδιάζουμε μαζί την πόλη μας»

Ο Δήμαρχος με το καλημέρα μάς έδωσε είδηση: Μας γνωστοποίησε το νέο πρόγραμμα «Σχεδιάζουμε μαζί την πόλη μας», μέσα από το οποίο οι μαθητές των δημοτικών σχολείων καταθέτουν προτάσεις για το πώς οραματίζονται τους δημόσιους χώρους δίπλα στα σχολεία τους και οι προτάσεις αυτές εντάσσονται κατά το δυνατόν στο τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου. Δείχνοντάς μας την πρώτη πρόταση ανέφερε χαρακτηριστικά, «το πάρκο που πρότειναν οι μαθητές της Δ΄ Δημοτικού θα κατασκευαστεί όπως ακριβώς το φαντάστηκαν». Ένα ακόμα παράδειγμα του προγράμματος ανάπλασης των ελεύθερων χώρων αποτελεί το «πάρκο τσέπης» στη συμβολή των οδών Τσακάλωφ και Κριεζή, που θα χρηματοδοτηθεί από τη ΔΕΗ και θα υιοθετηθεί από μαθητές οι οποίοι θα αναλάβουν και τη φροντίδα του.

-  «Στην Παλλήνη έψαχνα έναν ανοιχτό χώρο, για να γίνει ένα πάρκο τσέπης, και δυστυχώς δεν υπήρχε ελεύθερος χώρος κοινόχρηστος εντός σχεδίου. Αυτή η λωρίδα που είναι δίπλα στο οινοποιείο Πέτρου είναι εκτός σχεδίου και τώρα προσπαθούμε να την εντάξουμε στο σχέδιο. Θα κάνουμε ένα εργαστήρι της φύσης, όπως το έχουμε ονομάσει. που θα είναι και εκπαιδευτικό. Θα γίνονται κάθε χρόνο εκπαιδεύσεις στις φυτεύσεις διαφόρων, είτε φυτών, είτε οπωροκηπευτικών. Θα έρχεστε εσείς στις εκδρομές σας, θα μαθαίνετε πράγματα. Θα έχουμε και ένα χώρο αναψυκτηρίου. Θα γίνει μια φοβερή διαμόρφωση!»

«Η πολιτική είναι η ζωή μου»

Ο Δήμαρχος, πρώην καθηγητής φυσικής αγωγής- αν και πιστεύουμε ότι δεν ταιριάζει ποτέ το «πρώην» στην ιδιότητα του εκπαιδευτικού- μίλησε για τη μετάβασή του στην πολιτική σκηνή υπογραμμίζοντας πως η πολιτική αποτελεί για εκείνον μια διαρκή πράξη προσφοράς. «Η πολιτική είναι η ζωή μου. Η σχέση μαζί της είναι σχέση ζωής», δήλωσε.

- «Θυμάμαι τον εαυτό μου από πάρα πολύ μικρό να ασχολούμαι με την πολιτική. Είναι ένα πεδίο ζωής για μένα, μια ενασχόληση που έχει να κάνει με την αγάπη για τα κοινά. Γιατί θεωρώ ότι η πολιτική είναι προσφορά και αυτό είναι κάτι το οποίο δεν έχει ανατραπεί και παραμένει έως τώρα προσωπική μου πεποίθηση. Ο συνδυασμός εκπαιδευτικού και πολιτικής είναι ένας συνδυασμός απολύτως ταιριαστός. Ο εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα πολύ εύκολα να προσεγγίσει ανθρώπινες δυνάμεις. Και, όταν ένας άνθρωπος απευθύνεται στη νέα γενιά, είναι πάρα πολύ εύκολο να απευθυνθεί και στους υπόλοιπους. Γιατί η πιο δύσκολη γενιά για να πειστεί για μια σειρά από πράγματα είναι οι νέοι άνθρωποι. Είμαστε σε μια εποχή που οι αξίες έχουν οπισθοχωρήσει, δυστυχώς, είναι πια σε ένα άλλο επίπεδο, είναι κρυμμένες και νομίζω ότι εμείς που είμαστε στο χώρο της εκπαίδευσης, οι περισσότεροι θεωρώ, κάνουμε ότι μπορούμε με τον καλύτερο τρόπο.»

 Τόνισε επίσης τη σημασία της ταπεινότητας, της συνέπειας και της ακρόασης των πολιτών. «Χωρίς ταπεινότητα δε θα μπορέσετε να κάνετε πολιτική». Μας προτρέπει να μην παρασυρόμαστε από το κακό παράδειγμα ορισμένων πολιτικών που έχουν ξεπεράσει τα όρια της αλαζονείας, καθώς οι περισσότεροι οι οποίοι ασχολούνται με την πολιτική είναι άνθρωποι της διπλανής πόρτας με διάθεση για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο. «Πρέπει να μάθετε να κρίνετε τους ανθρώπους από τη συνέπειά τους και όχι από τις υποσχέσεις ή τα λόγια τους».

Η κατάσταση στα σχολεία σήμερα

Σε ερώτηση για τη στήριξη του εκπαιδευτικού έργου, ο κ. Αηδόνης ανέφερε πως ο Δήμος έχει δεσμεύσει κονδύλι 1.000.000 ευρώ για παρεμβάσεις στα σχολικά κτήρια και τις αυλές, προκειμένου να εξασφαλιστεί ένα ποιοτικό και ευχάριστο περιβάλλον μάθησης.

- «Η προτεραιότητά μας, καταρχάς, είναι να στηρίξουμε το σχολείο. Όταν στηρίζεις το σχολείο, στηρίζεις και τον εκπαιδευτικό. Το σχέδιό μας για το μέλλον είναι πολύ φιλόδοξο: να φτιάξουμε αυλές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του μαθητή σήμερα. Εμείς πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά και να προσφέρουμε ένα περιβάλλον ευχάριστο και λειτουργικό για τον μαθητή. Σήμερα, επειδή έχω προσωπική εικόνα από τα σχολεία μας, η κατάσταση, δυστυχώς, δεν είναι καλή. Χρειάζεται ένα ουσιαστικό «lifting», ώστε να διαμορφωθεί ένα περιβάλλον που θα προκαλεί θετικά συναισθήματα. Και σε εσάς και στους εκπαιδευτικούς.»

Ανέπτυξε, επίσης, την άποψη πως το σχολικό περιβάλλον παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση συνειδήσεων παραθέτοντας τη θέση του Adorno (πολυσχιδής προσωπικότητα του 20ου αιώνα) ότι «οι παραστάσεις, δηλαδή τα βιώματα και τα ερεθίσματα που δεχόμαστε, διαμορφώνουν τη συνείδησή μας». Προς επίρρωση αυτής της θέσης έφερε το παράδειγμα των μουσικών σχολείων.

«Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που στα μουσικά σχολεία σχεδόν δεν υπάρχει το φαινόμενο του εκφοβισμού. Οι εμπειρίες που βιώνουν οι μαθητές εκεί τους βοηθούν να καλλιεργούν συνείδηση, ενσυναίσθηση και συνεργασία. Στα διαλείμματα, αν πάτε στα μουσικά σχολεία, θα δείτε ότι κρατούν τα μουσικά τους όργανα και παίζουν. Δεν έχουν ούτε χρόνο ούτε διάθεση για εκφοβιστικές συμπεριφορές. Αντιθέτως, ασχολούνται με το πώς θα λειτουργήσουν καλύτερα ως ομάδα, πώς θα παρουσιάσουν ένα πιο ποιοτικό αποτέλεσμα. Το περιβάλλον αυτό διαμορφώνει θετικά τη συμπεριφορά τους και ταυτόχρονα βοηθά τους καθηγητές να είναι πιο αποδοτικοί και δημιουργικοί.»

Ανοιχτές αυλές

Αναφερόμενος στην ανάγκη φύλαξης των σχολικών μονάδων επεσήμανε πως η αρμοδιότητα για φύλακες σχολείων ανήκει στο Υπουργείο. Το σχολείο μάλιστα που είχε φοιτήσει είχε και φύλακα και επιστάτη (ακόμα θυμάται τα ονόματά τους: Αβραάμ και Γιώργος αντίστοιχα) και υπήρχε έλεγχος και προστασία. Σε επίπεδο Δήμου εξετάζεται το ενδεχόμενο τοποθέτησης καμερών εκτός σχολικού ωραρίου, για να αποφευχθούν βανδαλισμοί και κλοπές.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η εφαρμογή του προγράμματος «Ανοιχτές Αυλές» σε έξι σχολεία αρχικά, με πρόβλεψη επέκτασης σε περισσότερα την επόμενη χρονιά.

- «Ξεκινάμε πιλοτικά από φέτος. Η ιδέα είναι να διατηρούνται ανοιχτές οι αυλές των σχολείων μετά τη λήξη του ωρολογίου προγράμματος, για να μπορούν τα παιδιά να παίζουν. Δίνεται έτσι και μια λύση στο πρόβλημα της έλλειψης αθλητικών εγκαταστάσεων. Οι μαθητές νιώθουν το χώρο δικό τους και επομένως θα τον προσέξουν. Επιπλέον σε κάθε προαύλιο θα βρίσκεται ένας γυμναστής από τα προγράμματά μας που θα εποπτεύει τον χώρο.»

«Όλα γύρω μας είναι πολιτισμός»

Για όσους δεν το γνωρίζουν ο κ. Αηδόνης είναι και μουσικός και μάλιστα έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου. Μας αποκάλυψε ότι πρόκειται να κυκλοφορήσει ένα μουσικό έργο για τη Μικρά Ασία στο οποίο θα συμμετέχουν εννέα σπουδαίοι τραγουδιστές, μεταξύ των οποίων ο Παπακωνσταντίνου, ο Μακεδόνας και η Βελεσιώτου. Το έργο θα τιτλοφορείται «Μικρασιάτισσες Μνήμες».

Μιλώντας για μουσική με έναν Δήμαρχο και πρώην βουλευτή και Υφυπουργό η ερώτηση έρχεται αβίαστα: Αυτές οι καλλιτεχνικές ασχολίες εναρμονίζονται με το έργο του ως πολιτικό πρόσωπο; Γιατί στράφηκε στη μουσική και γιατί τελικά επέστρεψε στην πολιτική;

- «Επέλεξα μόνος μου το 2015 να αποχωρήσω από την κεντρική πολιτική σκηνή Ήταν μια στιγμή που αυτός που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να πάρει γενναίες αποφάσεις.»

Έχοντας αφιερώσει τη ζωή του στην πολιτική, έκρυβε για χρόνια την άλλη του αγάπη, τη μουσική. Όπως εξομολογείται, είχε αρνηθεί στον Μάριο Τόκα να δώσει στίχους το 2000: «Ήθελα να με ξέρει ο κόσμος σαν πολιτικό, όχι σαν καλλιτέχνη. Ήταν λάθος». Η αποχώρησή του από την πολιτική συνοδεύτηκε με στροφή στη δημιουργία. Το 2018 παρουσίασε το πρώτο του μουσικό έργο σε ποίηση του Βάσου Λυσσαρίδη –σπουδαίου Ελληνοκύπριου πολιτικού- στο οποίο συνεργάστηκε με κορυφαίους Έλληνες καλλιτέχνες όπως ο Γιώργος Νταλάρας και ο Μανώλης Μητσιάς. Στη συνέχεια ως ραδιοφωνικός παραγωγός έδωσε βήμα σε νέους στιχουργούς μελοποιώντας κάποια από τα έργα τους.

«Για την επιστροφή μου στην πολιτική: Ζω σε αυτόν τον δήμο 17 χρόνια και έβλεπα ότι δεν γίνονταν πράγματα. Θεωρούσα ότι δεν μπορεί να υπάρχει πόλη χωρίς κεντρικά σημεία, σημεία αναφοράς, χωρίς πεζόδρομο, χωρίς πολιτισμό. Έτσι αποφάσισα να διεκδικήσω τη Δημαρχία. Κερδίσαμε τις εκλογές ενάντια στα προγνωστικά. Τώρα άμα θα τα καταφέρουμε, θα το δούμε στο τέλος της θητείας. Μπορεί η συγκυρία να είναι τόσο κακή, που να μην σου επιτρέψει να κάνεις αυτά που θέλεις. Και η συγκυρία είναι κακή. Για πρώτη φορά οι Δήμοι δεν έχουν αναπτυξιακό πρόγραμμα. Εγώ, όμως, απευθύνομαι παντού και πετυχαίνουμε αρκετά πράγματα. Και αυτά που έχουμε ονειρευτεί, δεν ξέρω αν θα κάνουμε τα 100. Μπορούμε να κάνουμε τα 101, θα δούμε. Γιατί κάνουμε και πράγματα που δεν έχουμε πει.»

Στον ευρύτερο τομέα του πολιτισμού, ο Δήμαρχος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «όλα γύρω μας είναι πολιτισμός. Πολιτισμός δεν είναι μόνο ό,τι κτίζουμε, αλλά ο τρόπος που φερόμαστε στους γύρω μας Πολιτισμός είναι ο άνθρωπος και η συμπεριφορά του σε αυτούς που είναι δίπλα του». Ως προς τον τρόπο που σκέφτεται ο Δήμαρχος να αναδείξει τον πολιτισμό της πόλης μας στάθηκε στον «Παλλήνιο Σεπτέμβρη, που διοργανώθηκε φέτος για πρώτη φορά, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η Παλλήνη βγήκε στο φως. Μας μάθανε».

Να αναδείξουμε την Παλλήνη: Μια πόλη με παρελθόν και όραμα

Όπως είναι φυσικό, η συζήτηση έφτασε και στην ανάγκη να αναδειχθεί η ιστορία και η πολιτιστική ταυτότητα της Παλλήνης.

«Η ταυτότητά μας είναι συνδυασμένη με την ιστορία. Πρέπει να αναδείξουμε την ιστορία της πόλης. Να μάθει όλος ο κόσμος ότι από αυτήν την πόλη περνάνε 10 χιλιόμετρα της μαραθώνιας διαδρομής. Να δείξουμε τα παλιά σημεία της ιστορικής μαραθώνιας διαδρομής, να αναδείξουμε πού είναι ο ναός της Παλληνίδος Αθηνάς, να μάθουμε τι είναι το λιοντάρι, να μάθουμε τι έκανε ο Παπαδιαμάντης σε αυτήν εδώ την πόλη, να την αξιοποιήσουμε και παράλληλα να την αναδείξουμε μέσα από τις δικές μας δημιουργίες.»

Το βλέμμα όμως στρέφεται και στο αύριο με έμφαση στις πολιτιστικές υποδομές. «Για πρώτη φορά ο δήμος περιλαμβάνει στον προϋπολογισμό του αγορά έργων εικαστικής τέχνης», ανέφερε, με σκοπό τη δημιουργία δημοτικής πινακοθήκης ενώ σχεδιάζεται και η δημιουργία δημοτικής βιβλιοθήκης στο σημείο του παλιού Δημαρχείου, που θα είναι κόσμημα για την πόλη. «Πρέπει να έχεις τα κατάλληλα εργαλεία για να δημιουργήσεις πολιτισμό», επεσήμανε χαρακτηριστικά.

Κλείνοντας τη θεματική του πολιτισμού, σχολίασε και την αρχιτεκτονική φυσιογνωμία της πόλης:

-  «Πολιτισμός είναι τα σπίτια δίπλα μας τα οποία είναι χτισμένα με κεραμοσκεπή, κάτι που στην Αθήνα δεν θα δείτε πουθενά. Αν πάτε στην Παλλήνη, θα δείτε κτίρια ψηλά. Αυτό δεν είναι πολιτισμός. Τώρα λοιπόν εμείς σχεδιάζουμε την νέα πόλη, την ανοίγουμε, της δίνουμε ανάσα με τα σχέδια πόλης και φιλοδοξούμε να μπορέσει η Παλλήνη να πάρει το μερίδιο του ανθρώπινου προσώπου που χρειάζεται μια πόλη, για να δημιουργήσει».

Δημιουργία Δημοτικής Συγκοινωνίας

Αναφορά έγινε και στη μετακίνηση των πολιτών. Ο Δήμαρχος ανακοίνωσε τη δημιουργία Δημοτικής Συγκοινωνίας, με τη μελέτη από τον ΟΑΣΑ να έχει ολοκληρωθεί και την υλοποίηση να βρίσκεται σε τελική φάση. Η νέα συγκοινωνία θα καλύπτει απομακρυσμένες περιοχές εξυπηρετώντας τους πολίτες δωρεάν.

Επαγγελματική κατάρτιση των νέων

Σε ερώτησή μας για την ενίσχυση της επαγγελματικής κατάρτισης των νέων αποφοίτων του δήμου μας, ο Δήμαρχος προανήγγειλε τη δημιουργία ειδικού προγράμματος για την παροχή περισσότερων ευκαιριών στους δημότες:

«Τις επόμενες μέρες έχω συνάντηση με το Πανεπιστήμιο Πειραιά και θα υπογράψουμε προγραμματική σύμβαση, για να μας κάνει ένα κέντρο που θα σχετίζεται με αυτή τη μορφή πληροφόρησης που θέλουμε να δώσουμε στους νέους ανθρώπους αλλά και όχι μόνο. Στο επόμενο διάστημα θα μπορώ να σας πω πολύ πιο συγκεκριμένα πράγματα.»

Η Αντιδήμαρχος Παλλήνης απαντά στους Ιχνηλάτες

2

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στο Δημαρχείο είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε και με την Αντιδήμαρχο, κ. Τ. Δασκαλάκη. Η αντιδήμαρχος ρωτήθηκε για την παύση της χρηματοδότησης εκ μέρους του Κράτους αλλά και του δήμου του προγράμματος «Πιερ ντε Κουμπερντέν». Το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει συναντήσεις κάθε δύο έτη εκπαιδευτικού και αθλητικού περιεχομένου όλων των σχολείων παγκοσμίως που φέρουν το όνομα του αναβιωτή των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων. Το σχολείο μας είναι το μόνο ελληνικό σχολείο που συμμετέχει στο πρόγραμμα αυτό. Η αντιδήμαρχος δεσμεύτηκε να μελετήσει το θέμα και να βρει την προσφορότερη λύση σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, τον ΣΕΓΑΣ και το Υπουργείο Παιδείας.

Αναβάθμιση υποδομών των σχολείων του δήμου

 Στην ερώτησή μας για τις προθέσεις της Δημοτικής Αρχής σε ό,τι αφορά τις υποδομές των σχολείων του Δήμου μας; η Αντιδήμαρχος, παλαιά απόφοιτος του σχολείου, εξέφρασε τη λύπη της για την κατάσταση των σχολικών εγκαταστάσεων, επισημαίνοντας ότι το 1ο ΓΕΛ Παλλήνης, το οποίο ήταν νεόδμητο, όταν εκείνη ήταν μαθήτρια, σήμερα παρουσιάζει φθορές. Τόνισε ότι η Δημοτική Αρχή γνωρίζει τις σχολικές ανάγκες και έχει θέσει ως προτεραιότητα την αναβάθμιση της σχολικής στέγης, παρά τις δυσκολίες που έχουν προκύψει λόγω της κατάργησης των σχολικών επιτροπών. Διαβεβαίωσε ότι θα γίνουν προσπάθειες για ενεργειακές και κτηριακές βελτιώσεις, ώστε τα σχολεία να παρέχουν αξιοπρεπείς συνθήκες και οι μαθητές να νιώθουν περήφανοι για το σχολικό χώρο τους. Χαρακτηριστικά ήταν τα λόγια της ως προς τις κτηριακές εγκαταστάσεις: «Θα φροντίσουμε να βελτιωθεί η σχολική στέγη, γιατί δεν θέλω να νιώθετε τυχεροί που δεν είστε στο χειρότερο σχολείο. Θέλω να νιώθετε τυχεροί που είστε στο καλύτερο σχολείο».

Η παρακαταθήκη της θητείας μας

Στην πορεία της συζήτησης με την αντιδήμαρχο τέθηκε το ερώτημα που αγγίζει τον πυρήνα κάθε θητείας με ουσιαστικό αποτύπωμα και αφορά την παρακαταθήκη που θα ήθελε να αφήσει πίσω της. Η απάντηση ήταν εστιασμένη σε δύο βασικούς άξονες: τη βελτίωση της σχολικής στέγης και τη διασύνδεση του σχολείου με την κοινωνία.

Όπως χαρακτηριστικά ανάφερε «θεωρώ ότι θα είναι αυτό ακριβώς που είπαμε και πριν, η βελτίωση της σχολικής στέγης». Η ανάγκη να δημιουργηθούν σύγχρονες, λειτουργικές υποδομές για τα παιδιά αποτελεί κεντρικό στόχο. Δεν είναι πλέον αποδεκτό να λειτουργούν σχολεία σε λυόμενα. Είναι καιρός να παραδοθούν στους μαθητές καινούρια, σύγχρονα σχολεία που ενθαρρύνουν τη μάθηση.

Πέρα όμως από τις κτιριακές υποδομές, εξίσου σημαντική είναι και η επανένταξη του σχολείου στον κοινωνικό ιστό. «Θα ήθελα τα δημοτικά σχολεία, κυρίως, να ανοίξουν στην κοινωνία. Να λειτουργούν όλη την ημέρα, να χρησιμοποιούνται οι χώροι τους προς όφελος όλων». Η προσδοκία είναι να μετατραπούν τα σχολεία σε ζωντανούς πυρήνες δράσης ιδιαίτερα σε περιοχές όπως η Παλλήνη, όπου, όπως επεσήμανε η κ. Δασκαλάκη, υπήρχε πάντοτε έλλειψη σε παιδικές χαρές και χώρους παιχνιδιού. «Και αυτό που λείπει στα παιδιά σήμερα είναι το παιχνίδι, αν με ρωτάτε».

Εθελοντισμός: πράξη ουσίας

Κλείνοντας η αντιδήμαρχος αφού επιβράβευσε την ενασχόληση μας με την σχολική εφημερίδα και την πρωτοβουλία μας για τη συνέντευξη, επεσήμανε ότι από τώρα που είμαστε στο Λύκειο θα πρέπει να στήνουμε το βιογραφικό μας και να επιδιώκουμε τέτοιου είδους εμπειρίες, οι οποίες θα μας ωφελήσουν στο μέλλον. Τόνισε ιδιαίτερα τη σημασία της εθελοντικής προσφοράς, παροτρύνοντάς μας να συμμετέχουμε σε δράσεις με κοινωνικό αντίκτυπο, δράσεις που μας φέρνουν πιο κοντά στην κοινωνική ζωή, όπως για παράδειγμα μια δενδροφύτευση, γιατί είναι πράξεις ουσίας. Δήλωσε χαρούμενη που είδε μαθητές του σχολείου μας να συμμετέχουν ως εθελοντές στο Μαραθώνιο και έκλεισε λέγοντας ότι οι νέοι πρέπει να είναι παρόντες και ανοιχτοί σε κάθε ευκαιρία προσφοράς: «Εθελοντισμός. Να είστε μέσα στη ζωή, στην κοινωνική ζωή».

Η συνέντευξη έκλεισε με αισιοδοξία, με τον Δήμαρχο να επαναλαμβάνει ότι οι ιδέες και η φωνή των μαθητών είναι πολύτιμες για τη δημιουργία μιας πόλης πιο ανθρώπινης και δημιουργικής.

Ως συντακτική ομάδα θέλουμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας τόσο στο Δήμαρχο όσο και στην Αντιδήμαρχο για τη φιλοξενία και το όμορφο κλίμα που επικράτησε κατά τη διάρκεια της συνάντησής μας. Ελπίζουμε οι μαθητές και οι μαθήτριες που θα διαβάσουν τη συνέντευξη να εμπνευστούν να ενημερώνονται, να κρίνουν και, γιατί όχι, να συμμετέχουν ενεργά στις εξελίξεις που τους αφορούν.

9 (1)

Οι Δημοσιογράφοι μας

Έρευνα  - Ερωτήσεις:

  • Καλιόπη Δημητροπούλου
  • Κωνσταντίνος Βασιλόπουλος-Μπακόπουλος
  • Μαρία Γιαννουκάκου
  • Ιωάννα Θωμαΐδη
  • Μαρίλια Καρούσου
  • Ελένη Κόρδα
  • Αλεξάνδρα Κούκου
  • Αντωνία Κούτρα
  • Πολυχρόνης Δημητριάδης

Απομαγνητοφώνηση:

  • Δημήτρης Γιαμάς
  • Καλιόπη Δημητροπούλου
  • Ιωάννα Θωμαΐδη
  • Αλεξάνδρα Κούκου
  • Άννα Μαυροειδή

Σύνταξη –επιμέλεια κειμένου:

  • Δημήτρης Γιαμάς
Στο γραφείο του Δημάρχου Γέρακα - Παλλήνης

Στο γραφείο του Δημάρχου Γέρακα – Παλλήνης

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης