Σχετικά με το ηλεκτρονικό περιοδικό

karavaki

Το σχολικό περιοδικό ανήκει στην ενότητα «Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο» και την υποενότητα «Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό», του αναλυτικού προγράμματος της Πληροφορικής για την Στ τάξη.

Ο γραμματισμός στα Μέσα «είναι η ικανότητα πρόσβασης, κατανόησης και δημιουργίας επικοινωνιών σε μια ποικιλία πλαισίων». O όρος πρόσβαση περιλαμβάνει τις ικανότητες που είναι απαραίτητες για τον εντοπισμό περιεχομένου .  Ο όρος δημιουργία αναφέρεται στην ικανότητα παραγωγής μηνυμάτων που έχουν στόχο την προσωπική έκφραση ή την αλληλεπίδραση με άλλους.[ορισμός wikipedia]

Σε αυτές τις δύο λέξεις στοχεύσαμε στο 1ο μας τεύχος : στην πρόσβαση στην πληροφορία και στην δημιουργία.

Έτσι στο πρώτο μας τεύχος:
- γράψαμε τα πρώτα μας μικρά άρθρα,
- διαβάσαμε έτοιμα άρθρα από συγκεκριμένες πηγές
- και αναδημοσιεύσαμε πληροφορίες, με αναφορά στην αρχική πηγή. 
Δώσαμε σημασία στο να περιλαμβάνουμε σε κάθε άρθρο, τον χρόνο, τον τόπο και την χρήσιμη πληροφορία σε λίγες γραμμές.

Στο πρώτο μας τεύχος περιλαμβάνεται η συνέντευξη με τους Κύπριους μαθητές, χωρισμένη σε δύο μέρη.  Οι μισές ερωτήσεις είναι στο τεύχος του Στ1 και οι άλλες μισές στο τεύχος του Στ2.
Ευχαριστούμε πολύ την κ. Ελένη Χατζηπέτρου και τους μαθητές της Ε τάξης του Γ” Δημοτικό Σχολείο Καϊμακλίου στην Λευκωσία για την εξαιρετική εμπειρία που προσέφεραν στους μαθητές μας!

Κάθε αρχή και δύσκολη, για αυτό και καθυστερήσαμε λίγο παραπάνω από ότι είχαμε προβλέψει.
Όλοι οι συντάκτες έκαναν πολύ καλή δουλειά! Μπράβο παιδιά!!
Οι αρχισυντάκτες κουράστηκαν λίγο περισσότερο για να οργανώσουν το περιοδικό και να το δημοσιεύσουν! Χίλια μπράβο παιδιά!!

Καλοτάξιδο το πρώτο σας τεύχος!

Γεωργία Καρακούλα
εκπαιδευτικός Πληροφορικής

Top