Στο πλαίσιο της προώθησης της φιλαναγνωσίας και του μαθήματος της Λογοτεχνίας, τα τμήματα Α2, Β1 και Β2 συμμετείχαν σε μια διαδραστική δράση που πραγματοποιήθηκε στη σχολική βιβλιοθήκη που είχε έναν βασικό στόχο: να φέρει τους μαθητές πιο κοντά στα βιβλία και μετέτρεψε την ανάγνωση σε εμπειρία.
Η βιβλιοθήκη μετατράπηκε σε χώρο εξερεύνησης και παιχνιδιού. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες, συμμετείχαν σε δραστηριότητες όπως σελιδοαινίγματα, αναζήτηση συγγραφέων, δημιουργία πρωτότυπων τίτλων και επιλογή βιβλίων «στα μέτρα» των συμμαθητών τους. Μέσα από αυτές τις αποστολές περιηγήθηκαν στα ράφια, ξεφύλλισαν βιβλία, συνεργάστηκαν και, κυρίως, ανακάλυψαν ότι κάθε βιβλίο μπορεί να κρύβει μια ιστορία που τους αφορά.
Το πιο ενθαρρυντικό στοιχείο της δράσης ήταν ότι, στο τέλος, πολλοί μαθητές επέλεξαν να δανειστούν βιβλία αυθόρμητα, χωρίς να τους το επιβάλει κανείς. Το διάβασμα δεν παρουσιάστηκε ως υποχρέωση, αλλά ως επιλογή και προσωπική ανακάλυψη.
Η ανταπόκριση των μαθητών ήταν ιδιαίτερα θετική. Το κλίμα συνεργασίας, το παιχνίδι και η ανακάλυψη συνέβαλαν στο να δουν τη σχολική βιβλιοθήκη όχι ως έναν τυπικό χώρο, αλλά ως έναν χώρο δημιουργίας, εξερεύνησης και προσωπικής επιλογής.
Η δράση αυτή ανέδειξε τον ρόλο της σχολικής βιβλιοθήκης ως ζωντανό παιδαγωγικό χώρο και επιβεβαίωσε ότι η σύνδεση της Λογοτεχνίας με το παιχνίδι και τη βιωματική μάθηση μπορεί να ενισχύσει ουσιαστικά το ενδιαφέρον των μαθητών για την ανάγνωση.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σιγουρτζίδου Στυλιανή











