Το ταξίδι μας στο Λονδίνο!!!

ΑΠΟ: papakisioa - Μάι• 06•15

Οι μαθητές Α” και Β” τάξης του του πολιτιστικού προγράμματος μας  «Λόγος – Αντίλογος: η τέχνη της επιχειρηματολογίας. Η περίπτωση των Γλυπτών του Παρθενώνα» επισκέφτηκε το Λονδίνο της Μεγάλης Βρετανίας στις 24/4/2015 μέχρι τις 28/4/2015 .

Έτσι ως μέλη αυτής της ομάδας εγώ και και ο συμμαθητής μου αποφασίσαμε να καταγράψουμε τις αναμνήσεις μας.

Πρώτη μέρα: Ξεκινάμε την μέρα μας από τις 6 το πρωί και φτάσαμε αεροπορικώς από τη  Θεσσαλονίκη στο Λονδίνο στις 1 το μεσημέρι τοπική ώρα. Μετά την τακτοποίηση μας στο ξενοδοχείο, περιηγηθήκαμε στην πόλη του Λονδίνου για να δειπνήσουμε αλλά καταλήξαμε σε ένα burger king.

Δεύτερα μέρα: Η δεύτερη μέρα ξεκινά με ένα δυνατό αγγλικό παραδοσιακό πρωινό. Στη συνέχεια ακολουθεί μια τετράωρη ξενάγηση γύρω από το  Λονδίνο με ελληνόφωνο ξεναγό. Μέτα περιηγηθήκαμε στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων της madame tussauds.Ύστερα επισκεφτήκαμε το ενυδρείο και τέλος επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε.

Τρίτη μέρα: Την τρίτη μέρα εκπληρώσαμε το κύριο σκοπό της εκδρομής μας και έτσι επισκεφτήκαμε το Βρετανικό μουσείο καθώς και το μουσείο φυσικής ιστορίας και το μουσείο επιστήμης. Στο  Βρετανικό μουσείο επισκεφτήκαμε την Καρυάτιδα αλλά και τα υπόλοιπα μάρμαρα του Παρθενώνα που έκλεψε ο Έλγιν. Τέλος μέσο κρουαζιερόπλοιου και σαλπάραμε κατά μήκος του Τάμεση στο Γκρίνουϊτς.

Τέταρτη και τελευταία μέρα: Η τελευταία μέρα ήταν αρκετά κουραστική αλλά η εκδρομή μας στο Λονδίνο μας αποζημίωσε μέχρι και το τέλος της. Την τελευταία μέρα, λοιπόν, επισκεφτήκαμε τον πύργο του Λονδίνο, δειπνήσαμε στο hard rock cafe και ψωνίσαμε στην oxford street. Η επιστροφή μας ήταν νωρίς το επόμενο πρωί γι αυτό και περιμέναμε από τις 12 το βράδυ στο αεροδρόμιο.