ΘΕΤΙΚΑ ΤΩΝ VIDEOGAMES
Τα βιντεοπαιχνίδια είναι διασκεδαστικά και αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους.
• Βοηθούν τα παιδιά να εξοικειωθούν με την τεχνολογία.
• Αυξάνουν την αυτοπεποίθησή τους, καθώς τους δίνουν τη δυνατότητα του ελέγχου.
• Μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμα εκπαιδευτικά εργαλεία, αφού το παιδί μέσω κάποιων παιχνιδιών μπορεί να εμπεδώσει σχολικές γνώσεις και να εμπλουτίσει τις γενικές του γνώσεις.
• Συμβάλουν στην ανάπτυξη και στη βελτίωση κάποιων γνωστικών δεξιοτήτων όπως είναι η προσοχή, η παρατηρητικότητα, η απομνημόνευση, ο οπτικοκινητικός συντονισμός, η δεξιοτεχνία και η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
• Μπορούν να αποτελέσουν μέσο κοινωνικοποίησης, αφού το παιδί καλεί τους φίλους του να παίξουν μαζί του, συζητάει τις επιδόσεις του με αυτούς και ανταλλάσσει πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι.
• Η συνεχής ενασχόληση του παιδιού με κάποιο βιντεοπαιχνίδι μπορεί να οδηγήσει σε εσωστρέφεια και κοινωνική απομόνωση.
• Υπάρχει και η περίπτωση εθισμού στη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Ο εθισμός αυτός είναι πιθανό να οδηγήσει σε διαταραχές ύπνου, πτώση σχολικής επίδοσης, επιθετικότητα, άγχος, κατάθλιψη, παραμέληση προσωπικής υγιεινής και φυσικής άσκησης, μείωση κοινωνικών συναναστροφών, περιορισμένη επικοινωνία με γονείς/φίλους κλπ. Μάλιστα, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (WHO) ο εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια εντάσσεται πλέον στις ψυχικές διαταραχές, πρόκειται λοιπόν για την λεγόμενη Διαταραχή Διαδικτυακού Παιχνιδιού (Internet Gaming Disorder).
ΡΕΝΙΣ Α. – ΡΑΦΑΗΛ Κ. - ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΜΠ.
ΠΗΓΕΣ:XBOX ΓΙΑ ΤΟ MINECRAFT, KindsToPros για το roblox