Οι μαθητές της Ε τάξης συμμετείχαν το τελευταίο δίμηνο σε Εργαστήριο Δεξιοτήτων (Θεματική Ενότητα: Δημιουργώ & Καινοτομώ, Υποθεματική: STEM) με τίτλο «Η μολυβοθήκη μου» που οργανώθηκε από τους εκπαιδευτικούς της τάξης Σκέλλα Αντώνη και Κουτσογιάννη Ελένη. Το εργαστήριο είχε ως στόχο να τους δώσει τη δυνατότητα να συμπεριφερθούν σαν μια ομάδα μικρο-μηχανικών που αναζητά τη «βέλτιστη πιθανή λύση» για τη τρισδιάστατη σχεδίαση ενός μαθητικού καθημερινού αντικειμένου όπως είναι η μολυβοθήκη.
Στο εργαστήριο έγινε εκπαιδευτική αξιοποίηση της διαδικασίας του τεχνικού σχεδιασμού (engineering desi
gn process), όπως προτείνεται από το υπουργείο παιδείας της πολιτείας της Μασαχουσέτης – ΗΠΑ.
Οι μαθητές αφού αρχικά ταυτοποίησαν το πρόβλημα, στη συνέχεια ανέπτυξαν πιθανές λύσεις (προϊόντα) σε χαρτί. Αφού επέλεξαν τη βέλτιστη πιθανή λύση την σχεδίασαν σε πρόγραμμα 3d σχεδιασμού (tinkercad) και ακολούθως εκτύπωσαν σε 3d printers (αναλογία 1:2 και 1:3) τις λύσεις τους.
Το εργαστήριο ολοκληρώθηκε με τους μαθητές σε ρόλο angel investor να επιλέγουν τα προϊόντα που θα ήθελαν να προχωρήσουν σε φάση υλοποίησης (φάση που συνήθως γίνεται από experts)