Συνέντευξη με τις επιτυχούσες μαθήτριες στο μαθηματικό διαγωνισμό ΘΑΛΗΣ

Το σχολείο μας στις 11 Νοεμβρίου 2022 έλαβε μέρος στον 83ο μαθηματικό διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας ΘΑΛΗΣ.  Συνολικά συμμετείχαν 40 μαθητές από τη Β και Γ γυμνασίου, οι οποίοι είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα από τις μαθηματικούς του σχολείου μας, την κ. Γώγου και την κ. Καραφώτη. Ο εν λόγω διαγωνισμός διεξήχθη στο χώρο του σχολείου μας και διακρίθηκαν συνολικά από τη Δυτική Αττική 5 μαθητές  εκ των οποίων οι δύο ήταν από το σχολείο μας  οι μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου Ζώη Παναγιώτα (Β1)  και Οικονόμου Αναστασία (Β2). Στη συνέχεια, τα κορίτσια που διακρίθηκαν,  έδειξαν ενδιαφέρον να συμμετάσχουν και στο β μέρος του διαγωνισμού με την ονομασία ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ  προκειμενου να πάρουν μέρος στις μαθηματικές ολυμπιάδες. Ωστόσο, να σημειωθεί ότι το σχολείο ειδοποιήθηκε κυριολεκτικά τελευταία στιγμή  για την επόμενη φάση του διαγωνισμού χωρίς να υπάρχει επαρκής χρόνος για την προετοιμασία των μαθητριών  και  εκτός αυτού, υπήρξε και η πρόσθετη δυσκολία ότι δεν έγιναν μαθήματα δια ζώσης -παραμονές του διαγωνισμού -για τρεις ημέρες λόγω του χιονιά. Παρ΄ όλες τις παραπάνω αντικειμενικές δυσκολίες, οι μαθήτριες έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό ( ο οποίος διεξήχθη σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο της Αττικής)  και εκπροσώπησαν αξιοπρεπώς το σχολείο μας.

Ο μαθητής της Α γυμνασίου Αντώνης Αλοσκόφης ανέλαβε σε ρόλο δημοσιογράφου να πάρει συνέντευξη από τις μαθήτριες σχετικά με τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό.

Αντώνης: Ονομάζομαι Αντώνης Αλοσκόφης και  ως ένας  από τους δημοσιογράφους της εφημερίδας του σχολείου μας, έχω την τιμή να πάρω συνέντευξη από δύο ξεχωριστές μαθήτριες της Β’ Γυμνασίου, οι οποίες εκπροσώπησαν το σχολείο μας στον Πανελλήνιο Μαθητικό Μαθηματικό Διαγωνισμό, που πραγματοποιήθηκε στο εξεταστικό κέντρο διαγωνισμού Ε.Π.Ε. ‘’Αρχιμήδης’’,την Πέννυ Ζώη και την Αναστασία Οικονόμου!

Πέννυ: Γεια σας!

Αναστασία: Γεια!

Αντώνης: Θα ήθελα να σας κάνω ορισμένες ερωτήσεις, οι οποίες αφορούν την εμπειρία σας στον Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό. Είστε έτοιμες να ξεκινήσουμε;

Πέννυ: Βεβαίως!

Αναστασία: Εννοείται!

Αντώνης: Ωραία! Καταρχάς, θέλουμε να μάθουμε πώς ήταν το σχολείο που πήγατε;

Πέννυ: Ήταν πολύ διαφορετικό σχολείο από το δικό μας… Ήταν μεγαλύτερο και με καλύτερα έπιπλα. Ήταν πολύ περιποιημένο σχολείο, πολύ καθαρό, ειδικά οι τουαλέτες ήταν καταπληκτικές. Ήταν φτιαγμένες από μαύρο μάρμαρο και τζάμι. Οι τάξεις πάλι είχανε συσκευές υψηλής τεχνολογίας, όπως προτζέκτορες. Επίσης, είχαν αντικείμενα που υπάρχουν και στις δικές μας τάξεις, όπως  μαυροπίνακες, πίνακες ανακοινώσεων και φυσικά θρανία και καρέκλες, παρόμοιες με αυτές του δικού μας σχολείου. Το σχολείο είχε, επίσης, μία ξεχωριστή αίθουσα, για να τοποθετούνται οι εργασίες Τεχνολογίας των μαθητών. Τέλος, το προαύλιο ήταν χωρισμένο σε τρία γήπεδα: ποδοσφαίρου, μπάσκετ, και βόλεϊ.

Αναστασία: Εγώ δεν έχω κάτι να προσθέσω ως προς αυτά που είπε η Πέννυ, μόνο το ότι ενθουσιάστηκα με το πόσο ωραίο, περιποιημένο και καθαρό ήταν. Θα ήθελα πολύ να πηγαίνω εκεί.

Αντώνης: Τώρα, ας προχωρήσουμε στην επόμενη ερώτηση. Πώς σας φάνηκε το σχολείο αυτό;

Πέννυ: Λοιπόν… το σχολείο ήταν εκπληκτικό!  Θα ήθελα πολύ να πηγαίνω σε ένα τέτοιο σχολείο, αλλά δεν αλλάζω με τίποτα το δικό μας!

Αντώνης: Εντάξει. Ας συνεχίσουμε με την τρίτη ερώτηση. Πώς σας είχαν τοποθετήσει;

Αναστασία: Αρχικά, θέλω να πω ότι μας είχαν τοποθετήσει όπως στις εξετάσεις που γράψαμε το περσινό καλοκαίρι, δηλαδή ο ένας πίσω από τον άλλον, μόνο που δεν είχαμε διπλανό, καθόμασταν μόνοι μας. Μας είχανε δώσει κι ένα ταμπελάκι που έγραφε το όνομα μας για να ξέρουν ποιοι είμαστε.

Πέννυ: Μας τοποθέτησαν αλφαβητικά. Δεν καθόταν κάποιος από την  μια πλευρά έτσι ώστε να μην έχουμε την δυνατότητα να αντιγράψουμε. Μας δώσανε τα καρτελάκια, που είπε και η Αναστασία προηγουμένως, τα όποια έγραφαν το όνομα του διαγωνισμού, την αίθουσα στην οποία θα γράφαμε και το ονοματεπώνυμό μας.

Αντώνης: Τι έπρεπε να διαβάσετε;

Πέννυ: Δυστυχώς, ούτε μας έδωσαν την ύλη, ούτε κάναμε ασκήσεις για εξάσκηση, έτσι ώστε να προετοιμαστούμε καταλλήλως. Το μόνο που μας είπαν οι καθηγητές, ήταν πως τα θέματα θα είναι αρκετά δύσκολα, επειδή θα περιέχουν ύλη της Γ’ Γυμνασίου και άνω…

Αντώνης: Δηλαδή δεν είχατε προετοιμαστεί σωστά;

Πέννυ: Ακριβώς! Όμως, δεν κατηγορώ τους καθηγητές για όλο αυτό, γιατί ούτε εκείνοι είχαν πληροφορηθεί περισσότερα πράγματα, εκτός από αυτό που ανέφερα πριν.

Αντώνης: Εσύ Αναστασία, έχεις να προσθέσεις κάτι σε αυτό το θέμα;

Αναστασία: Δεν έχω να προσθέσω κάτι ιδιαίτερο, μόνο το ότι ξέραμε πως τα θέματα θα ήταν δύσκολα, γιατί περιλαμβανόταν και ύλη της Γ’ Γυμνασίου. Το περιμέναμε πως θα είναι έτσι και γι’ αυτό δεν αγχωθήκαμε και τόσο…

Αντώνης: Πιστεύετε ότι ήσασταν κατάλληλα προετοιμασμένες για τον διαγωνισμό;

Αναστασία: Όχι, γιατί δεν είχαμε διαβάσει τίποτα, αφού δεν υπήρχε συγκεκριμένη ύλη.

Πέννυ: Δεν ήμασταν καθόλου καλά προετοιμασμένες για το διαγωνισμό και πηγαίναμε κυριολεκτικά στα τυφλά, γιατί δεν ξέραμε τι ακριβώς θα υπάρχει μέσα στα θέματα, δεν είχαμε προετοιμαστεί καθόλου και δεν ξέραμε απολύτως τίποτα!

Αντώνης: Πώς νιώσατε όταν σας έδωσαν τα θέματα;

Πέννυ: Όταν τα είδα, ένιωσα το άγχος και τον φόβο να με καταβάλουν, γιατί ήταν πάρα πολύ δύσκολα! Και το ότι δεν ξέραμε την ύλη δεν μας βοήθησε και πολύ… Βέβαια, δεν ξέρω το αποτέλεσμα ποιο θα είναι…  Είμαι σίγουρη πως θα αποτύχω, αλλά εγώ προσπάθησα.

Αναστασία: Ναι. Και εγώ συμφωνώ. Ο καθηγητής που ήταν εκεί με είδε που ήμουν αγχωμένη και μου είπε να μην αγχώνομαι. Βέβαια, εγώ δεν τον άκουσα… Τότε, μας έδωσε το χαρτί, που έπρεπε να γράψουμε και κατάλαβα ότι δεν θα γράψω ούτε την μισή άσκηση…

Αντώνης: Τι περιείχε το κάθε θέμα;

Πέννυ: Λοιπόν, είχε τέσσερα θέματα που το καθένα έπαιρνε κάποιες μονάδες. Είχε σχέση με Μαθηματικούς όρους

Αντώνης: Είχε σχέση με την Άλγεβρα ή τη Γεωμετρία;

Πέννυ: Και τα δυο είχε, αν θυμάμαι καλά. Είχε τέσσερα θέματα. Το καθένα έπιανε πέντε μονάδες. Ήταν Γεωμετρία και Άλγεβρα. Υπήρχαν αρκετές ασκήσεις με εξισώσεις. Το δεύτερο και το τελευταίο θέμα ήταν με βάση την εξίσωση. Βέβαια, δεν ξέρω πως ακριβώς έλυσα σε αυτά με το άγχος που είχα..

Αντώνης: Πώς σας φάνηκαν τα θέματα; Ήταν εύκολα ή δύσκολα;

Αναστασία: Ήταν δύσκολα λόγω του ότι ήταν μεγαλύτερης τάξης. Επίσης, δεν ξέραμε τι έπρεπε να γράψουμε, επειδή δεν γνωρίζαμε κάποια πράγματα, εφόσον δεν μας είχε δοθεί η ύλη.

Πέννυ: Ακριβώς το ίδιο με την Αναστασία… Ήταν πολύ δύσκολα τα θέματα, γιατί πρώτον ήταν μεγαλύτερης τάξης και δεύτερον δεν μας είχαν προετοιμάσει καθόλου οπότε δεν ξέραμε τι να περιμένουμε.

Αντώνης: Ποιο ήταν το ευκολότερο θέμα;

Αναστασία: Το ευκολότερο θέμα ήταν το πρώτο όπως και πάντα το πρώτο είναι το πιο εύκολο.

Αντώνης: Τι περιείχε δηλαδή;

Αναστασία: Περιείχε κάποιους αριθμούς σε αριθμητική παράσταση. Εμείς έπρεπε να βρούμε τους αγνώστους, για παράδειγμα α+α=3 = 2+1=3

Πέννυ: Για μένα ήταν η άσκηση της Γεωμετρίας. Η συγκεκριμένη, περιείχε ένα τρίγωνο και μας έδινε κάποιες πληροφορίες . Με την βοήθειά τους, έπρεπε να βρούμε κάποια πράγματα σε αυτό το τρίγωνο. Αυτή η άσκηση ήταν σχετικά πιο εύκολη από τις προηγούμενες.

Αντώνης: Πως νιώσατε όταν τέλειωσε αυτή η διαδικασία;

Αναστασία: Ανακούφιση!! Τελείωσε το άγχος μας και αυτή η περιπέτεια και το ωραίο ήταν πως στο τέλος μας πρόσφεραν φαγητό και ήταν πολύ ωραία εμπειρία.

Πέννυ: Ένιωσα πως έφυγε ένα βάρος από πάνω μου, ένιωθα ότι επιτέλους τέλειωσα με αυτό. Επίσης, ένιωσα περήφανη για τον εαυτό μου που κατάφερα και πήγα εκεί. Γνώριζα καλά, όμως ότι το αποτέλεσμα μπορεί να μην ήταν πολύ καλό, αλλά αυτό δεν με πείραξε καθόλου. Τέλος, ένιωσα ανακουφισμένη, επειδή έφερα εις πέρας αυτό που είχα ξεκινήσει

Αντώνης: Πιστεύετε πως άξιζε αυτή η εμπειρία;

Αναστασία: Άξιζε, γιατί ήταν μια ωραία εμπειρία που δεν είχαμε ξαναζήσει ποτέ μέχρι τώρα στα σχολικά μας χρόνια!

Πέννυ: Από την μια, ναι, άξιζε αυτή η εμπειρία, γιατί ήταν κάτι καινούριο και πρωτόγνωρο για εμάς, αλλά από την άλλη και να μην παίρναμε μέρος θεωρώ ότι δε θα μας πρόσφερε κάτι, γιατί τα θέματα ήταν πολύ δύσκολα. Χάρηκα πολύ που μου δόθηκε η ευκαιρία να το ζήσω.

Αντώνης: Πολύ ωραίες και χρήσιμες όλες αυτές οι πληροφορίες που μας δώσατε!! Σας ευχαριστούμε πολύ που μοιραστήκατε μαζί μας αυτήν την ξεχωριστή εμπειρία που βιώσατε. Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στον επόμενο διαγωνισμό που θα λάβετε μέρος

Maths Tutoring Lessons Flyer - Made with PosterMyWall (1)

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης