Ενεργειακή φτώχεια

Μια εργασία των μαθητριών Μαρμάρου Μαρία-Μαργαρίτα  και Τόσκα Ελένη του Γ2 για την ενεργειακή φτώχεια.

 


Λήψη αρχείου

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης