Μαθαίνουμε δημιουργώντας και παίζοντας

Οι νέες κοινωνικές, πολιτισμικές και τεχνολογικές συνθήκες οδηγούν σε νέες διδακτικές προσεγγίσεις και σε νέα παιδαγωγική «φιλοσοφία», που έχει ως επίκεντρο τον μαθητή και τη μαθήτρια, που δίνει έμφαση στην καινοτομία και στη χρήση των νέων μέσων, στη δημιουργικότητα, στη φαντασία, στην αισθητική καλλιέργεια, που εδραιώνει στη συνείδηση των μαθητών και των μαθητριών τις δημοκρατικές αξίες, τις αρχές της ισονομίας μεταξύ των πολιτών και της αποδοχής της διαφορετικότητας, το σεβασμό στο περιβάλλον και τη λογική της αειφόρου ανάπτυξης, την ανθρώπινη αλληλεγγύη και την αποδοχή της διαφορετικότητας, ενώ παράλληλα ενισχύει το διερευνητικό και κριτικό πνεύμα απέναντι στη γλώσσα και στον τριπλό ρόλο που αυτή επωμίζεται: ως το βασικό μέσο επικοινωνίας ανάμεσα στους ανθρώπους, ως το μέσο που αντικατοπτρίζει με τη μεγαλύτερη πιστότητα τον ανθρώπινο νου και ως μηχανισμός κατασκευής ή/και αναδόμησης στάσεων, αξιών, κοινωνικών τάσεων και ιδεολογίας.

Επιλέγοντας να κινείται το ενδιαφέρον, να κινητοποιείται η δημιουργικότητα και η φαντασία, δημιουργώντας γέφυρες ανάμεσα στο παρελθόν και στο παρόν και διαμορφώνουμε ουσιαστικούς τρόπους κατανόησης και αλληλεπίδρασης με το παρόν. Μια προσπάθεια έγινε στο Γ1 Τμήμα του Σχολείου μας και τις εργασίες των μαθητών/-τριών στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας , ΄΄Ελεύθεροι Πολιορκημένοι΄΄, Δ. Σολωμού ( 1798-1857) με την αξιοποίηση νέων μέσων (διαδραστικής εφαρμογής-δημιουργία site , δημιουργία σταυρόλεξου – pdf   –  Λύσεις, εργασία σε e-πίνακα https://en.linoit.com/ ).

Διδάσκουσα καθηγήτρια: κ. Τασιοπούλου Π., Φιλόλογος-Υποδιευθύντρια

Imagea ν_2

Imagea ν_3

Imagea ν

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης