ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΓΙΑ ΤΙΣ Α΄ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟ 6ο ΓΕΛ Ν.ΙΩΝΙΑΣ ΤΟ ΕΤΟΣ 2014-2015

IMG_0376

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Σχ. Έτος: 2014-2015                                                                                                ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ:  6ο ΓΕΛ Ν.Ιωνίας

ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

 

 

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

 

ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

 

ΠΕ11

 

2

 

ΝΑΙ

 

ΟΧΙ

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
 

Σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι να προσφερθούν οι απαραίτητες πρακτικές γνώσεις των πρώτων βοηθειών ούτως ώστε να καθοδηγούν το μαθητή σχετικά με το πώς πρέπει να σκέφτεται και να ενεργεί σε έκτακτες περιπτώσεις. Δηλαδή πότε θα κάνει τεχνητή αναπνοή, πότε μάλαξη καρδιάς ή πώς να ελέγξει μια κατάσταση αιμορραγίας κ.λ.π.

 

άλαξη καρδιάς ή   θα κατασκευάσουν τον ιστότοπο του σχολείου μας ενώ ταυτόχρονα θα συμμετάσχουν στην δημιουργία και τη συγκέντρωση του υλικού που θα αναρτηθεί.

 

 

 

Β. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ (κριτήρια επιλογής θέματος, συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα, αναμενόμενα μαθησιακά οφέλη κ.λ.π., ενδεικτικά μέχρι 300 λέξεις).

To γεγονός ότι, το μικρό χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μέχρις ότου να μεταφερθεί ένας άρρωστος στο νοσοκομείο πολλές φορές μπορεί να είναι κρίσιμο και καθοριστικό για τη ζωή ενός ανθρώπου, αποτέλεσε ερέθισμα και  επιλέξαμε τις πρώτες βοήθειες σαν θέμα της βιωματικής δράσης, ώστε να μπορέσουν οι γνώσεις αυτές να αποβούν σωτήριες για τον πάσχοντα συνάνθρωπό μας.

Το αντικείμενο της ερευνητικής εργασίας είναι απόλυτα συσχετισμένο με το μάθημα της Φυσικής Αγωγής και τις αθλητικές δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα καθημερινά στο σχολείο μας.

Επιπλέον το αντικείμενό της στην πραγματικότητα είναι έντονα διαθεματικό αφού εμπεριέχει αρκετά μαθησιακά οφέλη αναφορικά με γνώσεις που σχετίζονται με την βιολογία και την ανατομία του ανθρώπινου σώματος.

 

 

 

Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ  (μέχρι 200 λέξεις)

 

  1. Μέθοδος Project
  2. Βιβλιογραφία – έρευνα
  3. Χρήση διαδικτύου
  4. Συνεργασία με ειδικούς που θα παρουσιάσουν μεθόδους πρώτων βοηθειών
  5. Εκτυπώσεις- αναπαραγωγή υλικού
  6. Δημιουργία βίντεο από τους μαθητές προκειμένου να παρουσιάσουν τις διάφορες μεθόδους

 

 

 

Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (μέχρι 200 λέξεις)

 

  1. Να αναπτυχθεί ένας τρόπος σκέψης που θα εξοικειώσει το μαθητή με το αντικείμενο, θα του επιτρέψει να διατηρεί την ψυχραιμία του και να παίρνει σωστές και γρήγορες αποφάσεις όταν κληθεί να παρέχει βοήθεια.
  2. Βιωματική μάθηση και εφαρμογή πρακτικών επαναληπτικών ασκήσεων πρώτων βοηθειών
  3. Δημιουργία και συγκέντρωση υλικού για να φτιαχτεί ένα βίντεο παρουσίασης από τους μαθητές με τις διάφορες μεθόδους πρώτων βοηθειών.

 

 

 

 

Ε. ΠΟΡΟΙ – ΥΛΙΚΑ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

 

  1. Θα χρησιμοποιηθεί το εργαστήριο ΗΥ του σχολείου μας με όλες τις δυνατότητες που παρέχει για αναζήτηση υλικού από διαδικτυακές πηγές πληροφοριών
  2. Πρόσκληση ειδικού για παρουσίαση μεθόδων πρώτων βοηθειών
  3. Χρήση κούκλας-ανθρώπινου ομοιώματος για βιωματική εφαρμογή
  4. Χρήση βιντεοκάμερας για λήψη βίντεο

 

 

 

 

 

 

 

Στ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 

  1. Διαδικτυακοί ιστότοποι (http://www.eie.gr, http://www.ethelontismos.gr/attachments/049 _Πρώτες Βοήθειες.pdf , βίντεο πρώτων βοηθειών του ερυθρού σταυρού)
  2. Πρώτες Βοήθειες (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ΤΕΕ Α΄Τάξη)

 

 

 

 

Σχολιάστε

Top